Lords-of-the-Fallen
یحیی رحیمی

ماجراجویی به پایان رسید: عرضه Lords of the Fallen 2 روی نسل بعدی کنسول ها

یحیی رحیمی 12 فروردین 1399 بدون دیدگاه
427 بازدید

بازی Lords of the Fallen 2 را به یاد دارید؟ این بازی در سال 2014 معرفی شد و قرار بود که سال 2017 روانه بازار شود. این بازی شبیه سری سولز است و توسط استودیو Deck 13 Interactive توسعه می یافت تا اینکه این استودیو را از دست داد و Defiant مسئولیت ساخت بازی را برعهده گرفت. CI Games که ناشر این بازی است در سال گذشته گفته بود که این کیفیت کار استودیو پایین تر از حد انتظار بوده است. اولین نسخه از بازی به نام Lord of the Fallen  در سال 2014 منتشر شد.

بسیاری باور داشتند که بازی Lords of the Fallen 2 کنسل شده است اما به نظر می رسد که وظیفه ساخت بازی به استودیو لهستانی Strefainwestorow سپرده شده است. مدیر عامل CI Games در این مورد گفته است که توسعه بازی به خوبی در حال پیشرفت است و افراد با تجربه بالایی روی آن کار می کنند و امیدوار است که یک نسخه کاملا مدرن شده از این بازی را شاهد باشیم:

ما در حال حاضر در سه نقطه مختلف در حال به خدمت گرفتن توسعه دهندگان هستیم. در آخر تصمیم گرفتیم که تیم خود را بسازیم و یک سری بخش های بازی را هم قراردادی به بقیه واگذار کنیم. بازی Lords of the Fallen 2 به همان شیوه ای که عنوان Sniper: Ghost Warrior Contracts ساخته شد، تولید می شود.

ما از اشتباهات خودمان درس گرفتیم و بعد از اینکه افراد زیادی از تیم بازی جدا شدند، تصمیم گرفتیم به همان اصول قدیمی برگردیم. ما یک استراتژی خاص برای تیم توسعه بازی در نظر گرفته ایم. در حال حاضر بیش از 40 نفر روی آن کار می کنند و می خواهیم در طول سالهای آینده بازی را به صورت مداوم توسعه دهیم. البته این بستگی به نحوه استخدام ما دارد و ما استانداردهای بالایی برای کاندیداها در نظر گرفته ایم.

مشخص نیست که بازی Lords of the Fallen 2 چه زمانی عرضه خواهد شد اما واضح است که نسل آینده کنسول ها نقطه هدف خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.