دانلود بازی Dyson Sphere Program برای PC
دانلود بازی Dyson Sphere Program برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dyson Sphere Program برای PC

پارسی گیم 1 آذر 1400 2 دیدگاه
4,706 بازدید

دانلود بازی Dyson Sphere Program برای کامپیوتر

اضافه کردن سوژه فضا و کهکشان در بازی‌های ویدیویی می‌تواند منجر به ساخت عناوین جذابی شود که قالب آن‌ها بیشتر علمی تخیلی بوده و دنیاهای آینده‌گرایانه‌ای را به خورد مخاطب می‌دهند. تلفیق فضا با سبک محبوب شبیه‌ساز ساخت‌وساز عناوین جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را پدید آورده که هر کدام به شکلی متفاوت شما را درگیر می‌کنند. بازی Dyson Sphere Program از استودیو Youthcast عنوانی علمی تخیلی در سبک شبیه‌سازی ساخت‌وساز بوده که طراحی و توسعه یک کارخانه فضایی بزرگ و کارآمد را بر عهده شما قرار می‌دهد، کارخانه‌ای که به کمک آن می‌توانید انرژی ستارگان را استخراج و ذخیره کنید.

شما در این بازی باید امپراتوری کهکشانی خود را از صفر پایه‌گذاری کرده و به شکوفایی برسانید. در آینده دور به لطف تکنولوژی و قدرت علم، دستاوردهای زیادی برای بشریت رقم خورده و زمان و مکان به لطف وجود واقعیت مجازی، بی‌معنی شده است. اکنون یک ابررایانه جدید طراحی شده که می‌تواند نسل بشر را چند قرن در تکنولوژی به جلو ببرد اما برای راه‌اندازی این ابررایانه، انرژی کافی در دسترس نیست. شما در نقش یکی از مهندسان ماهر پروژه Dyson Sphere باید کارخانه فضایی بزرگی را که شکل گوی است طراحی کرده تا به کمک آن، انرژی ستاره‌ها را برای راه‌اندازی این کامپیوتر استخراج کنید.

ساخت یک کارخانه کروی در فضا چیزی نیست که در هر بازی ویدیویی بتوانید تجربه‌اش کنید. این سازه بزرگ دور ستاره‌ها می‌چرخد و به‌تدریج انرژی‌اش را استخراج می‌کند. به‌جز ساخت‌وساز و مدیریت بخش‌های مختلف این سازه، شما باید با گشت‌وگذار در فضا و کهکشان و پیدا کردن سیارات جدید، منابع مهم و حیاتی به دست آورید. برای این کار به یک جت شخصی سریع دسترسی دارید که قابلیت پرواز داشته و به‌سرعت می‌تواند دنیاهای مختلف را گشت‌وگذار کند.

پس از ساخت و طراحی کامل کارخانه، باید منابع ساخته شده توسط آن را در سراسر کهکشان جابه‌جا کنید تا به کمک درآمد، پروژه خودتان را بیشتر توسعه دهید. تعیین مسیرهای تجاری، شخصی‌سازی اجزای مختلف کارخانه، گشت‌وگذار و کشف سیارات جدید و وسعت دنیای بازی باعث می‌شود تجربه لذت‌بخش و سرگرم‌کننده‌ای از آن داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Factorio و Satisfactory را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dyson Sphere Program با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7(64-Bit)
Processor: i3-530 2.93GHZ 2 Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Dedicated graphics card, GTX 750 Ti 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: GPU must support Shader Model 5.0

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10(64-Bit)
Processor: i7-7700k 4.2GHz 4 Core
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Dedicated graphics card, GTX 1660 6GB
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: GPU must support Shader Model 5.0. Display Resolution 1080p +

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Dyson Sphere Program is a sci-fi simulation game with space, adventure, exploration and factory automation elements where you can build your own galactic industrial empire from scratch.
In the distant future, the power of science and technology has ushered a new age to the human race. Space and time have become irrelevant thanks to virtual reality. A new kind of supercomputer has been developed – a machine whose superior artificial intelligence and computing capability will push humanity even further. There is only one problem: there isn’t enough energy in the whole planet to feed this machine.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    آرش

    مهمان

    سلام بازی خیلی خوبی هست و قطعا پیشنهاد میکنم . تنها مشکل کوتاه بودن بازیه چون شما داخل ۲۰ ۳۰ فوقش ۴۰ ساعت دایسون اسپیرتون رو میسازید و کار خاصی ندارید دیگه فوقش سراغ چنتا منظومه دیگه برید و ساخت و ساز کنید ولی خب بازی به شدت جا داره برای پیشرفت های اینده انشالا . داخل تل یه کروه دارم برای این بازی اگه خواستید بم پیام بدید ID: i_love_Osmium

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    سلام
    یه درخواست دارم از پارسی‌گیم ، لطفاً کنار هر دانلود ، ورژن بازی رو هم بنویسید که سردرگم نشیم ، ممنون

    پاسخ دهید