Anthem
یحیی رحیمی

تولید کننده اصلی بازی Anthem استودیو BioWare را ترک کرد

یحیی رحیمی 25 مرداد 1398 بدون دیدگاه
434 بازدید

Ben Irving تولید کننده اصلی بازی Anthem در استودیو BioWare است و حالا به تازگی اعلام کرده است که این کمپانی را ترک کرده است. این خبر توسط خود تولید کننده در یک رشته توییت اعلام شده است و به نظر می رسد که Irving پیشنهاد کاری یک شرکت دیگر را قبول کرده باشد.

او در توییت خود گفته است که بعد از 8 سال شگفت انگیز در استودیو BioWare حالا تصمیم سختی گرفته است و به یک فرصت هیجان انگیز در کمپانی بازی سازی دیگری بله گفته است. او گفته است از اولین بار که بازی Baldurs Gate را تجربه کرده بود، می دانست که BioWare همان مکان رویایی است که باید او آنجا کار کند:

ben irvingمن واقعا از کار با جامعه بازی Anthem لذت بردم، چه استریمرها، چه توییتر و چه Reddit؛ همگی برای من اوقات خوش و سختی ساخته اند. حالا بازی در دستان قدرتمند دو دوست من قرار دارند که برای سالهاست در استودیو مشغول به کار هستند. من تنها می توانم برایتان آرزوی موفقیت کنم.

او در چند توییت دیگر گفته است که آینده بازی Anthem فوق العاده روشن است و تحت نظر تیم جدید نیز روند پیشرفت آن بهتر خواهد شد. به هر حال فعلا هیچ گونه اسمی از تولید کننده جدید برده نشده است و ترک استودیو نیز فعلا توسط EA تایید نشده است و قطعا صحبت های آن‌ها را نیز خواهیم شنید. البته مشخص نیست که Ben Irving پیشنهاد کدام کمپانی را قبول کرده است و اینکه چه پیشنهادی باعث شده که او کار در BioWare را کنار بگذارد.

anthem_ben_irving

او قبلا روی بازی Star Wars: The Old Republic نیز کار کرده است و بعد از آن بود که به تیم توسعه Anthem اضافه شد. خود Anthem نیز نسبت به روزهای اول وضعیت بهتری دارد و باید دید که تیم مدیریتی جدید چگونه عمل خواهد کرد. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.