the-last-of-us-part-2
یحیی رحیمی

The Last of Us Part II بلندپروازانه ترین بازی NaughtyDog تا به امروز است

یحیی رحیمی 9 مرداد 1398 بدون دیدگاه
685 بازدید

اخیرا، Troy Baker، ستاره و بازیگر اصلی بازی The Last of Us Part II در نمایشگاه Comic-Con شهر منچستر حضور داشته است و در مورد این بازی نیز صحبت هایی داشته است. او گفته است که این بلندپروازانه ترین بازی است که تا به حال استودیو NaughtyDog تولید کرده است.

The Last of Us Part II قرار است سال آینده میلادی منتشر شود و با توجه به نسخه اول بازی، نسخه دوم قطعا شاهکار خواهد بود. Baker قبلا در گفته بود که بازی ماه فوریه میلادی عرضه خواهد شد و حالا در این مورد نیز توضیح داده است:

troy-bakerمن نمی توانم این را به شما بگویم اما این بلندپروازانه ترین بازی است که استودیو تا به حال ساخته است. بازی بزرگتر از چیزی است که من فکر می کردم و قرار بود که باشد. من فکر می کنم آن‌ها آنقدر باهوش بوده اند که به ما بگویند در مورد چیزی حرف نزنیم. آخرین بار که در این مورد صحبت کردیم، چیزی از دهنم در رفت و قرار نیست دوباره این اتفاق بیفتد. ما هنوز در حال ساخت بازی هستیم و هیچ ایده ندارم که چه زمانی آماده خواهد شد. همه حس می کنند که بازی ناقص است و حتی فکر کنم زمانی که باز عرضه شود نیز باز همه بگویند که نه بازی ناقص است!

علاوه بر تاریخ انتشار بازی که لو رفته بود، چهار نسخه از بازی نیز معرفی شده اند که در خبرهای قبلی مشاهده کرده اید. سونی چند وقت پیش تایید کرد که بازی های The Last of Us Part II، Ghost of Tsushima و Death Stranding انحصاری PlayStation 4 خواهند بود و قطعا تا سال آینده هر سه عرضه خواهند شد. به حال Death Stranding هشتم نوامبر منتشر می شود و فعلا تاریخ عرضه این یکی را می دانیم.

هیچ تاریخ انتشاری برای بازی The Last of Us Part II در دسترس نیست و باید منتظر خبرهای بیشتر بمانیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.