Need for Speed
یحیی رحیمی

نسخه جدید Need for Speed این هفته معرفی خواهد شد

یحیی رحیمی 22 مرداد 1398 1 دیدگاه
597 بازدید

ماه هاست که از وجود یک نسخه جدید از بازی Need for Speed خبر داریم اما EA تا به حال چیزی در این مورد نگفته است. همین یکی دو هفته پیش شایعه شد که نسخه جدید بازی، Need for Speed Heat نام دارد و حالا اطلاعات بیشتری به دستمان رسیده است.

کمپانی EA تایید کرده است که روز چهارشنبه یک نسخه جدید از بازی Need for Speed را معرفی خواهد کرد. امروز صبح یک شمارش معکوس روی وب سایت رسمی EA شروع به کار کرده است و می توان لوگوی بازی را نیز مشاهده کرد. این تایمر دقیقا روز چهارشنبه و ساعت 7 عصر به وقت ایران تمام خواهد شد و به نظر آن روز یک تریلر دریافت خواهیم کرد و اطلاعاتی از بازی خواهیم فهمید.

need for speed countdown

این نسخه از Need for Speed یکی از حیاتی ترین ها برای کسب و کار EA است و در صورتی که در این یکی نیز شکست بخورد، قطعا دیگر کسی سمت این فرانچایز نخواهد رفت. نسخه قبلی بازی چندان نقدهای مثبتی دریافت نکرد و حتی هواداران نیز نسبت به آن بیگانه بودند. به هر حال با وجود فرانچایز Forza سخت است که بتوان رقابت را نگه داشت و دیگر مانند چند سال پیش نیست که Need for Speed رقیبی قدرتمند نداشته باشد.

بازی Need for Speed Payback البته طراحی خوبی داشت و دنیای آن جالب بود اما آن بازی یک قدم رو به جلو و دو قدم رو به عقب بود و EA باید تلاش زیادی برای این نسخه به خرج دهد و توجه خاصی به خریدهای درون بازی نیز داشته باشد. نسخه قبلی بازی بیشتر حالت یک محصول را داشت تا بازی که هواداران را راضی نگه دارد. با معرفی نسخه جدید بازی، اخبار را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Mohammad

    مهمان

    خداکنه اینبار گند نزنه

    پاسخ دهید