Halo Infinite
یحیی رحیمی

Halo Infinite جهانی بزرگ و سناریوهای گیم پلی متفاوت و فوق العاده زیادی خواهد داشت

یحیی رحیمی 21 مرداد 1398 بدون دیدگاه
560 بازدید

Halo Infinite جدیدترین نسخه سری Halo است و تا به حال گمانه زنی های مختلفی در مورد آن بیان شده است و به نظر می رسد که با بزرگ ترین نسخه تاریخ فرانچایز روبه رو هستیم. اطلاعات زیادی در دست نداریم اما به نظر می رسد که بازی از لحاظ طراحی و ساخت بزرگ ترین در سری خودش باشد.
اخیرا مدیر استودیوهای مایکروسافت به نام Matt Booty مصاحبه ای مفصل داشته است و صحبت هایش را در خبرهای قبلی نیز شنیدیم.

او در مورد استودیو Industries 343 صحبت کرده است و گفته است که بازی جدید آن‌ها فوق العاده عظیم است و اطلاعات جالبی را با ما به اشتراک گذاشت:

Matt Bootyمن فکر می کنم که مسیری که بازی در آن حرکت می کند به پایانی فوق العاده منجر می شود و آن‌ها در حال گسترش دنیای بازی هستند. نمی توانم بگویم که خب بازی سندباکس است زیرا که آن تعریف خاص خودش را دارد اما تیم توسعه در حال ساخت بازی بزرگ هستند و همچنین دنیای بزرگی و سناریوهای گیم پلی بزرگ تری. اینکه بتوان فرصت گشتن در بازی را بیشتر کرد فوق العاده است و به نظر که همه چیز خوب پیش می رود.
آن‌ها در حال ارتقای موتور گرافیکی بازی هستند و طراحی بازی فوق العاده است و جالب است که می بینم آن‌ها به همان شکل و تم نسخه های قبلی Halo پایبند هستند. Halo Infinite حسی مدرن و تمیز دارد و همچنین فکر می کنم که به ریشه های Halo نیز بیشتر از نسخه های قبلی پایبند و است فوق العاده است که چنین چیزهایی را می شود در بازی دید.

تنها چیزی که از Halo Infinite دیده ایم، یک تریلر کوتاه از قدرت موتور جدید بازی است و به نظر می رسد که این شوتر اواخر سال 2020 میلادی عرضه خواهد شد. نسل بعدی کنسول ها قطعا تجربه Halo را بیش از پیش بهبود خواهد داد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.