Minecraft
یحیی رحیمی

ماینکرفت و Grand Theft Auto V پرفروش ترین بازی های ماه ژوئیه PS4

یحیی رحیمی 19 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,625 بازدید

سونی امروز آمار و ارقام مربوط به پایان ماه ژوئیه را منتشر کرد و حالا می دانیم که ماه گذشته در فروشگاه PlayStation چه گذشته است. با توجه به آمار منتشر شده دو بازی معروف و پر طرفدار ماینکرفت و Grand Theft Auto V صدر جدول پرفروش ترین بازی ها را در اختیار دارند.

محبوبیت ماینکرفت بر کسی پوشیده نیست و همه می دانیم که از کودک تا جوان این بازی را یک بارهم که شده بازی کرده اند و بالاخره مایکروسافت توانسته در پلفترم سونی مقامی به دست بیاورد و این همان چیزی است که چند وقت پیش فیل اسپنسر در موردش صحبت می کرد. Grand Theft Auto V نیز جایگاه دوم را به دست آورده است و نزدیک به یک دهه است که این بازی در فهرست های فروش جایگاه ویژه ای دارد.

ماه ژوئیه البته چندان شلوغ نبود و شاهد عرضه بازی های بزرگی نیز نبودیم البته فروش تابستانی فروشگاه PlayStation نیز بی دلیل نبود و باعث شد که دوباره این دو بازی پله های ترقی را بالا روند و خود را به صدر برسانند. جالب است که این دو بازی در کشورهایی غیر از آمریکای شمالی نیز بین 3 بازی اول قرار دارند و خوش به حال مایکروسافت و Rockstar.

یکی دیگر از نکات جالب نیز برگشت بازی PlayerUnknown Battleground به جمع 10 بازی پرفروش است و به نظر شروع فصل جدید بازی به مزاق خیلی ها خوش آمده است. در کل بازی های جدیدی در بین 20 بازی قرار ندارند و همگی را به خوبی می شناسیم که در ادامه می توانید آن‌ها را مشاهده کنید. Beat Saber نیز بار دیگر موفق به کسب مقام اول پرفروش ترین بازی های PSVR شده است.

جالب است که این ماه بازی رایگان Don’t Even Think موفق به شکست دادن بازی هایی مانند Fortnite و Apex Legends شده است. نظر شما چیست؟

PS4 Games
1 Minecraft: PlayStation 4 Edition
2 Grand Theft Auto V
3 Plants vs. Zombies Garden Warfare 2
4 Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
5 Star Wars Battlefront II
6 Marvel’s Spider-Man
7 EA Sports UFC 3
8 Crash Team Racing Nitro-Fueled
9 Rocket League
10 PlayerUnknown’s Battlegrounds
11 MLB The Show 19
12 Need for Speed Payback
13 Battlefield 4
14 Devil May Cry HD Collection
15 FIFA 19
16 Destiny 2
17 DayZ
18 The Sims 4
19 Gang Beasts
20 Red Dead Redemption 2

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.