Call-of-Duty-Modern-Warfare
یحیی رحیمی

Call of Duty: Modern Warfare دارای حالت بتل رویال مجانی خواهد بود

یحیی رحیمی 18 مرداد 1398 1 دیدگاه
767 بازدید

اگر شما نیز از آن‌هایی هستید که از نبود مود بتل رویال در بازی Call of Duty: Modern Warfare ناراحت هستید، خبرهای خوبی برایتان داریم. بر اساس یک سری شایعات قوی، این بازی قطعا دارای حالت بتل رویال خواهد بود و تنها کمی دیرتر از آنچه همه فکر می کنند به بازی اضافه خواهد شد.

این شایعه توسط یک یوتوبر معروف به نام The Long Sensation که قبلا وجود بازی را لو داده بود مطرح شده است. او گفته است که این بخش به بازی اصلی متصل خواهد بود و همچنین به عنوان یک بسته جداگانه نیز در دسترس است و به صورت رایگان می شود آن را دانلود کرد و تجربه کرد. Activision نیز قبلا به دنبال یک بازی رایگان برای همه در سری ندای وظیفه می گشت و به نظر می رسد که تمامی این شایعات هم دیگر را بخوانند.

گفته شده است که مود بتل رویال در سال 2020 به بازی اضافه خواهد شد و به عنوان یکی از فصل های بسته الحاقی بازی خواهد بود. این طولانی تر از چیزی است که مردم به دنبالش هستند و حالا مشخص است که چرا استودیو Infinity Ward در حال کار روی سه بخش: داستانی، مولتی پلیر و Spec-Ops است. جز این شایعه هیچ چیز دیگر نمی دانیم و البته که این شایعه را باید کمی به دید شک نگاه کرد. البته توسعه دهندگان بازی اخیرا در مصاحبه ای گفته اند که هنوز تمامی مودهای مولتی پلیر بازی معرفی نشده است.

توسعه دهندگان Call of Duty: Modern Warfare نیز چند روز پیش گفته بودند که احتمال اضافه شدن آن وجود ندارد و باید دید که واقعا حرف کدام یک درست از آب درخواهد آمد. این فرد تا به حال ادعاهای درستی را مطرح کرده است و علاوه بر آن گفته است که داستان Call of Duty 2020 نیز وقایع 40 سال را نشان می دهد و به نوعی جنگ سرد و جنگ کره و ویتنام را هدف قرار داده است.
نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    احمد

    مهمان

    همین که رایگانه خوبه

    پاسخ دهید