سرپرست‌های جدید معاونت پژوهش و حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب شدند
نوید قادری

سرپرست‌های جدید معاونت پژوهش و حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب شدند

نوید قادری 14 مرداد 1398 2 دیدگاه
8,896 بازدید

طی احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سرپرست‌های جدید معاونت حمایت و معاونت پژوهش منصوب شدند. براساس این احکام حامد نصیری که پیشتر مدیر عملیات و پروژه‌های پژوهشی معاونت پژوهش بنیاد بوده به‌عنوان سرپرست معاونت پژوهش منصوب شد.

نصیری به عنوان هسته اصلی مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال، علاوه بر مسئولیت تدوین گزارش‌های «دایرک»، دبیری جایزه بازی‌های جدی و عضویت در شورای سیاست‌گذاری کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال را نیز بر عهده داشته است.
نصیری دارای دکترای مدیریت تحقیق‌ و توسعه از دانشگاه علامه طباطبائی است و تمرکز تحقیقاتی او مطالعه بازار و رفتار بازیکنان و همچنین سیاست‌گذاری علم و فناوری در حوزه بازی‌های دیجیتال بوده و پژوهش‌های متعددی را در قالب مقاله، کتاب و پایان‌نامه تدوین کرده است.

سرپرست‌های جدید معاونت پژوهش و حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب شدند

همچنین سید محمدعلی سیدحسینی که پیش از این معاون واحد پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بود، به عنوان معاون جدید واحد حمایت در بنیاد فعالیت خواهد کرد.
سید حسینی که دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته علوم ارتباطات است؛ سابقه فعالیت در پست‌هایی چون مدیریت کمیته پژوهشی کارگروه بازی‌های رایانه‌ای در شورای عالی اطلاع رسانی، سرپرستی و مدیریت تحلیل نظام ملی رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای و عضویت در شورای نظارت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در کارنامه دارد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    پوریا

    مهمان

    سلام من این بازی watch dogs 1 رو دانلود کردم نصب شده ولی به جای بازی upley میاره

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به پوریا

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را کرک کنید