marve's Avengers
یحیی رحیمی

صداپیشه‌های Marvel’s Avengers انتقادات را بیهوده می‌دانند؛ بازی به متن اصلی پایبند است

یحیی رحیمی 16 مرداد 1398 بدون دیدگاه
714 بازدید

هنگامی که Square Enix اولین تریلر را از بازی Marvel’s Avengers منتشر کرد، بسیاری از مردم شروع به انتقاد در مورد آن کردند. بسیاری انتظار داشتند که چیزی مانند فیلم سینمایی اخیرا Endgame را شاهد باشند و شخصیت ها مشابه آن باشند. هیچ کدام از شخصیت ها در واقع شباهتی به فیلم اصلی ندارند. این فیلم سینمایی نیست که چنین شخصیت هایی را معرفی کند و همه آن‌ها سالها قبل از حضور روی پرده بزرگ، در کتاب های کمیک بوده اند و کسی نقدی به شباهت آن‌ها به فیلم وارد نکرده است.

صداپیشه های Marvel’s Avengers اخیرا در نمایشگاه Comic-Com شهر منچستر بوده اند و به انتقادات طرفداران واکنش نشان داده اند. Baker و Nolan North هر دو گفته اند که بازی از روی کمیک ها ساخته شده است نه فیلم های سینمایی. آن‌ها گفته اند که می دانند نمی شود همه افراد را راضی نگه داشت و همچنین کاراکتر آن‌ها نیز بیشتر به داستان های کمیک وابسته است. آن‌ها در این زمینه گفته اند که:

troy-bakerما همیشه در لیست بدترین بازی عده ای افراد خواهیم بود، درسته؟ وقتی که اخرین تریلر بازی منتشر شد، اولین واکنش طرفداران این بود که وای این اصلا شبیه Chris Evans نیست، این که اصلا شبیه Robert Downey Jr نیست. خب می خواهید بدانید شبیه کیست؟ شخصیت های ما دقیقا مشابه Iron Man هستند و همچنین کاپیتان آمریکا و البته Bruce Banner.
همان لحظه ای که Bruce را به من نشان دادند، گفتم که وای آن‌ها او را از Ultimate’s دزدیده اند. او 100 درصد شبیه همون آدم Ultimate’s به نظر می رسه. خب اون Bruce Banner ای است که من می شناسم. این همون آدمیه که نیویورک رو تقریبا خورد.

عده از طرفداران از وجود بخش های کمی از فیلم های سینمایی در بازی Marvel’s Avengers گلایه کرده بودند اما قرار نیست بازی از روی یک فیلم ساخته شود. Marvel’s Avengers روز 15 مه 2020 روی کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.