the surge 2
یحیی رحیمی

هر آنچه باید در مورد بازی The Surge 2 بدانیم؛ از داستان تا گیم پلی

یحیی رحیمی 15 مرداد 1398 بدون دیدگاه
861 بازدید

The Surge 2 از جدیدترین کارهای استودیو Deck13 Interactive است و قرار است توسط کمپانی Focus Home Interactive نیز منتشر شود. با ما همراه باشید تا هر آنچه می دانیم را در مور این بازی جذاب با شما در میان بگذاریم.

توسعه

The Surge 2 ابتدا در فوریه 2018 معرفی شد و آن زمان تایید شد که این بازی در سال 2019 عرضه خواهد شد و پلتفرم های PS4، Xbox One و PC نیز به عنوان پلتفرم های هدف معرفی شدند. در ماه ژوئن امسال نیز تایید شد که بازی روز 24 سپتامبر 2019 به بازار روانه خواهد شد.

توسعه دهندگان به دنبال کشاندن و گسترش بازی به مرزهای جدیدی هستند و محیط های جدید نیز اضافه شده اند و همچنین مکانیسم های مبارزه تغییرکرده است و هوش مصنوعی نیز بهتر شده است. توسعه دهنده تاکید کرده است که هیچ گونه ریز تراکنشی در بازی وجود نخواهد شد داشت و همچنین نسخه مخصوص Xbox One X و PS4 Pro نیز جداگانه عرضه خواد شد.

داستان

وقایع The Surge 2 دقیقا 2 ماه بعد از اتفاقات نسخه اول رخ می دهند و این بار در شهر Jericho City قرار داریم. در ابتدای بازی، هواپیمای شخصیت اصلی در طوفانی عجیب گیر می کند و به این شهر بحران زده سقوط می کند. او بعد از چند هفته به هوش می آید و تازه می بیند که شهر تحت اثر یک ویروس کشنده قرار دارد و تمام محوطه آن قرنظینه شده است و همچنین حکومت نظامی برقرار است. بازیکنان باید سعی کنند بفهمند چه اتفاق افتاده است و چطور می توانند این حوادث را به سر جای خود برگردانند.

گیم پلی

The Surge 2 شباهت زیادی به اکشن سری Souls دارد و حملات نزدیک فوق العاده مهم هستتد.پیشرفت هایی در زمینه مکانیسم های بازی صورت گرفته است و برای شروع باید گفت که دیگر شخصیتی اصلی وجود ندارد. بازیکنان می توانند شخصیت خود را بسازند، جنسیت او را تعیین کنند و همچنین چهره او را تغییر دهند و برای نمونه لباس انتخاب کنند و…

مبارزات نیز تغییراتی داشته است و یک سری سلاح های جدید اضافه شده اند. به طور کل 5 نوع سلاح جدید داریم که یکی از انها شبیه به تبری سنگین است و این نوع سلاح های جدید نیز استایل متفاوتی از مبارزه را تولید کرده است. تعداد باس ها و دشمنان The Surge 2 نیز بالا رفته است. یک سری باس های کوچک تر و باهوش تر نیز در نظر گرفته شده اند و توسعه دهنده انتظار دارد که دشمنان جدید تنوع خاصی به بازی ببخشند.

the-surge-2

دیگر تغییر نیز هوش مصنوعی بازی است که در نسخه اول لنگ می زد و حالا دشمنان باهوش تر عمل می کنند و در مبارزه نیز با فرد کناری خود همکاری می کنند و چالشی بزرگ برای بازیکنان ساخته اند. در طول مبارزه می شود یک پهپاد را به هوا پرتاب کند و این پهپاد نیز به دشمن حمله می کند و همچنین می توان دشمنانی که پنهان شده اند را نیز پیدا کرد. همچین با استفاده از آن می شود سلاح ها دوربرد دشمن را دزدید و آن را به خود پهپاد متصل کرد.

مکانیسم Limb نیز برگشته است و می توانید به بخش های مختلفی از بدن دشمن شلیک کنید و آنگاه زره دشمن را بیندازید و بعدا خودتان از آن استفاده کنید. توسعه دهندگان با استفاده از شهر Jericho این قابلیت را فراهم کرده اند که تنوع بیشتری در بازی بگنجانند. بازی به طور کامل جهان باز نیست اما می شود در محیط های آن گشت و اینها به لطف محیط بزرگ باز است. بازی یک روند غیر خطی دارد و به این شکل نیست که مراحل را پشت سر هم بگذرانید.

The Surge 2 روز 24 سپتامبر عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.