Xbox-Game-Pass-April-2020-Games
یحیی رحیمی

بازی های جدید ماه آوریل Xbox Game Pass: با Bleeding Edge و The Surge همراه باشید

یحیی رحیمی 29 اسفند 1398 بدون دیدگاه
455 بازدید

حساب کاربری توییتر Xbox Game Pass به صورت رسمی از بازی های جدید این سرویس که برای PC و Xbox One عرضه خواهند شد خبر داده است. این دفعه 6 بازی جدید قرار است به این سرویس آنلاین اضافه شود. از جمله آن‌ها می توان به Bleeding Edge و The Surge 2 اشاره کرد.

بازی Bleeding Edge یک مولتی پلیر آنلاین ساخته Ninja Theory است که روز 24 مارس میلادی به این سرویس آنلاین اضافه خواهد شد. مایکروسافت هفته گذشته یک نسخه بتای خصوصی برای این بازی برگزار کرده بود و با تجربه کلی این بازی آشنا شدیم. دیگر بازی های این ماه نیز Power Rangers: Battle for the Grid و The Surge 2 خواهند بود که هر دو طرفداران زیادی دارند و می توانند ساعتها شما را سرگرم خود کنند.

Ace Combat 7: Skies Unknown نیز تجربه فوق العاده ای از جنگیدن با جت های جنگی را در اختیار شما قرار می دهد. بخش داستانی این بازی فوق العاده غنی است و کاملا با بازی های دیگر فرق دارد. این بازی سال گذشته میلادی منتشر شد و یکی از بهترین نسخه ها میان این سری است. این بازی تنها برای کاربران Xbox One در دسترس خواهد بود و نسخه PC آن در دسترس نیست.

در ادامه بازی های ایندی را نیز شاهد هستیم. اولین آن‌ها Kona است که تنها برای Xbox One عرضه می شود. این بازی یک کاراگاه در سال 1970 را نشان می دهد که باید یک روستای عجیب و غریب را مورد بررسی قرار دهد و وضعیتی سورئال برایش پیش می آید. در سوی دیگر کاربران PC قادر به دریافت Astrologaster خواهند بود. یک تجربه کمدی که در لندن عصر شکسپیر قرار دارد و باید زندگی مردم را به عنوان یک دکتر تغییر دهد.

به طور کل بازی های Bleeding Edge، Kona، Power Rangers: Battle for the Grid، The Surge 2، Ace Combat 7 و Astrologaster به زودی به Xbox Game Pass اضافه می شوند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.