دانلود بازی Deus Ex Human Revolution برای PS3
دانلود بازی Deus Ex Human Revolution برای PS3 پارسی گیم

دانلود بازی Deus Ex Human Revolution برای PS3

پارسی گیم 11 شهریور 1398 بدون دیدگاه
9,549 بازدید

دانلود بازی Deus Ex Human Revolution برای پلی استیشن 3

بازی Deus Ex: Human Revolution در سبک اکشن و نقش‌آفرینی توسط استودیو کانادایی Eidos Montréal ساخته و کمپانی Square Enix آن را به‌طور جهانی در 2011 منتشر کرده است. این سومین قسمت از سری بازی های Deus Ex است و داستان قسمت اصلی را دنبال می‌کند. گیم پلی بازی عناصر سبک تیراندازی اول‌شخص، مخفی‌کاری و نقش‌آفرینی را شامل می‌شود. فضای بازی محیطی برای مبارزه و جستجو است. علاوه بر مأموریت‌های مهیج، شما می‌توانید کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنید و توانایی‌های دلخواه خود را به او بدهید. کاراکتر اصلی می‌تواند از وسیله‌ای به نام پرایکس کیتز استفاده کند. داستان بازی نسبت به تصمیمات و پاسخ‌های که می‌دهید، تغییر می‌کند و هر بار با مسیری جدید روبه‌رو هستید.

داستان سال 2027 و 25 سال پس از اتفاقات Deus EX را نشان می‌دهد، Human Revolution بر کاراکتر آدام جنسن افسر سابق SWAT، تمرکز دارد، کسی که به‌عنوان مأمور امنیتی توسط کمپانی استخدام شده است. کمپانی اندام مصنوعی پیشرفته‌ای را تولید می‌کند. متأسفانه به آزمایشگاه این کمپانی حمله می‌شود و بسیاری از دانشمندان و دوست‌دختر آدام به نام مگان رد کشته می‌شوند، آدام هم به‌شدت زخمی می‌شود. برای نجات او، کمپانی تصمیم می‌گیرد از اندام مصنوعی ساخته شده استفاده کند. شش ماه از این ماجرا می‌گذرد و حالا آدام با این ارگان‌های خاص آماده است تا انتقام خود را بگیرد.

Deus Ex Human Revolution Directors Cut

داستان به تضاد طبقاتی اشاره دارد و اینکه برخی با قدرت‌های که دارند می‌خواهند تبدیل به ابر-بشر بشوند؛ و البته فضای بازی حالتی سایبری و موتیف‌های از تئوری توطئه را دارد.

در گیم پلی بازی تیراندازی اول‌شخص و مخفی‌کاری دیده می‌شود منتها در برخی قسمت‌های زاویه دید سوم شخص را داریم. هر NPC بازی دیالوگ خاص خود را دارد که با صحبت کردن با آن‌ها می‌توانید مأموریت‌های جدید را باز کنید. درجه سختی بازی قابل‌کنترل و از داخل منو قابل خاموش یا روشن کردن است.

طراحی، موسیقی و استان بازی تحت تأثیر ترکیب عناصر سایبری با رنسانس باعث شده تا استودیو Eidos Montréal در ساخت یک بازی جذاب، موفق شود. مکانیسم بازی برای مأموریت‌ها در یک دنیای بزرگ و کاراکترهای که با آن‌ها آشنا می‌شویم همگی نقاط قوی بازی به شما می‌روند. با وجود گرافیک و محیط جذاب بازی، شاهد غول‌ها و دشمنانی هستیم که آن‌چنان باهوش به نظر نمی‌رسند، منتها گیم پلی بازی آن‌قدری خوب است که بتوان از این مورد چشم‌پوشی کرد.

جهان باز بودن، داستان جذاب و گرافیک خوب بازی شما را به خوبی سرگرم خواهد کرد. اگر اهل بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی هستید، همین حالا می‌توانید بازی Deus Ex: Human Revolution را به رایگان از وب‌سایت پارسی‌گیم دریافت کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Deus Ex Human Revolution با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Deus Ex: Human Revolution is an action role-playing video game developed by Eidos Montréal and published worldwide by Square Enix in August 2011 for Microsoft Windows, PlayStation 3 and Xbox 360: a version for OS X released the following year. It is the third game in the Deus Ex series, and a prequel to the original Deus Ex. The gameplay combining first-person shooter, stealth and role-playing elements features exploration and combat in environments connected to multiple city-based hubs, in addition to quests that grant experience and allow customization of the main character’s abilities with items called Praxis Kits. Conversations between characters feature a variety of responses, with options in conversations and at crucial story points affecting how some events play out.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.