Street Fighter V: Arcade Edition
یحیی رحیمی

Valve به دلیل درز DLC بازی Street Fighter V روی استیم عذرخواهی کرد

یحیی رحیمی 13 مرداد 1398 بدون دیدگاه
882 بازدید

چند روز پیش شخصیت های موجود در DLC بازی Street Fighter V زودتر از حد معمول و به اشتباه روی فروشگاه استیم معرفی شدند و تریلری کوتاه در این مورد منتشر شد. همین باعث شد که Capcom زودتر از این حرف ها به معرفی شخصیت ها بپردازد و مجبور به این کار شود. برای آن‌هایی که نگران درز اطلاعات DLC ها قبل از معرفی رسمی در استیم هستند، باید بگوییم که Valve رسما عذرخواهی کرده است و قول داده است که دیگر چنین اتفاقی برای هیچ بازی دیگری رخ ندهد.

Valve به این منظور در فروم اصلی بازی Street Fighter V یک پست پین شده قرار داده است و گفته است که دلیل آن، اشتباه در فرایند انتشار است و این باعث شده است که تریلر قبل از زمان تعیین شده منتشر شود. در ادامه گفته شده است که آن‌ها واقعا به دلیل موقعیت پیش آمده ناراحت هستند و خودشان یکی از طرفداران سری Street Fighter هستند و از همه به خاطر این اشتباه عذرخواهی کرده اند.

همچنین اقداماتی برای عدم تکرار چنین اشتباهی انجام شده است و قرار نیست که دوباره این اتفاق رخ دهد. Valve حداقل باید قبل از تصمیم در مورد معرفی و انتشار یک تریلر در مورد بازی، با توسعه دهنده صحبت کند و جالب است که این اولین بار نیست که Capcom مجبور به معرفی قبل از زمان تعیین شده می شود و پارسال نیز شخصیت Kage لو رفته بود و Capcom به هیچ وجه نمی خواهد این اشتباه برای دفعه سوم تکرار شود.

بازی Street Fighter V: Arcade Edition در حال برای PC و PS4 در دسترس است و روز 4 اوت نیز شخصیت های E.Honda، Lucia و Poison در دسترس خریداران خواهند بود. قیمت هر شخصیت نیز 6 دلار خواهد بود و باندل را نیز می توانید با قیمت 15 دلاری خریداری کنید.

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.