project-scarlett
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر: در Xbox جدید به دنبال ارایه احساس بهتر در بازی نسبت به گرافیک بهتر هستیم

یحیی رحیمی 10 مرداد 1398 بدون دیدگاه
499 بازدید

وقتی صحبت از نسل بعدی کنسول های می شود، اولین چیزی که به ذهن ما می آید، گرافیک بهتر و البته واژه 4K است. البته این موضوع طبیعی است و قطعا با ورود به هر نسل جدیدی گرافیک بهتر می شود و با توجه به فناوری های مورد استفاده نیز چنین چیزی طبیعی است. اخیرا فیل اسپنسر گفته است که در نسل بعدی Xbox تمرکز زیادی روی گرافیک نخواهند کرد و آنچه برای آن‌ها مهم است این که بازی ها احساس خوبی را به مخاطب ارایه کنند.

در جدیدترین نسخه مجله معروف ژاپنی فامیتسو، مصاحبه ای با اسپنسر انجام گرفته است. او در هنگام صحبت پیرامون سخت افزار گفته است که بخشی از تمرکز آن‌ها برای Xbox جدید این است که گرافیک پیشرفت کند. او در ادامه گفته است که مهم ترین مساله برای آن‌ها این است که بازی چه حسی به کاربر القا کند. خود دستگاه پایداری و فریم ریت بالاتری ارایه خواهد داد و این چیزی است که نسل فعلی کنسول ها از آن می نالد اما مهم است که در زمینه های دیگر نیز کار شود.

او ایمان دارد که به این شیوه دیگر قرار نیست که تنها بازی ها خوب به نظر برسند بلکه بازی ها در عمل نیز حس خوبی منتقل خواهند کرد. معمولا سونی در این زمینه دست بالاتری دارد و شخصیت سازی ها و البته پلات هایی که در بازی هایش به کار می برد فوق العاده خوب ساخته شده اند و همین باعث شده است که بازی هایی مانند The Last of Us و Uncharted روی زبان بیفتند.

ایده فوق العاده بلندپروازانه ای است و باید دید که مایکروسافت چگونه می تواند این ایده را اجرایی کند. مشخصات سخت افزاری نسل بعدی کنسول ها منتشر شده است و ممکن است اوایل سال بعدی میلادی اطلاعات بیشتری را در این مورد دریافت کنیم. فعلا حدود 2 سال تا عرضه نسل بعدی زمان مانده است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.