Wolfenstein Youngblood
پیش‌فرض سایت

Wolfenstein: Youngblood دارای مأموریت‌های فرعی بیشتری خواهد بود

پیش‌فرض سایت 21 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
615 بازدید

استدیوی MachineGames سازنده قسمت جدید بازی Wolfenstein اعلام کرده است که قصد دارد تجربه متفاوتی را در مقایسه با عنوان‌های قبلی این سری برای بازیکنان به ارمغان آورد. بازی Wolfenstein: Youngblood دارای شخصیت‌های اصلی جدیدی است و مهم‌تر از همه گیم‌پلی متفاوتی را به نمایش خواهد گذاشت. در این عنوان بازیکن آزادی عمل بیشتری از لحاظ اکتشاف در محیط بازی و فعالیت‌های فرعی در اختیار خواهد داشت.

موضوع جالب دیگر آن است که ولفنشتاین جدید با همکاری Arkane Studios در دست ساخت است که توسعه‌دهنده عنوان‌هایی همچون Prey و Dishonored است؛ و به نظر می‌رسد که تأثیرگذاری آن‌ها روی بازی به خوبی مشخص خواهد بود. تهیه‌کننده اجرایی بازی در مصاحبه با مجله Official PlayStation Magazine گفته است که طراحی مراحل بازی شباهت‌های زیادی به عنوان Dishonored خواهد داشت.

جرک گوستافسون در خصوص محتوای بازی و تمرکز آن روی بخش داستانی نیز صحبت کرده است. به گفته او اگرچه توسعه‌دهندگان همچنان روی بخش داستانی به مانند عنوان‌های قبلی این سری متمرکز هستند، ولی از لحاظ کمّی با بخش داستانی کوتاه‌تری روبرو خواهیم بود. در نتیجه، گرچه محتوای داستانی کوتاه‌تر است، اما زمان کلی گیم‌پلی بازی بیشتر است و Wolfenstein: Youngblood فعالیت‌ها و مأموریت‌های فرعی بیشتری در مقایسه با نسخه‌های قبلی دارد.

Wolfenstein: Youngblood در تاریخ 4 مرداد سال جاری برای PS4، Xbox One، PC و Nintendo Switch منتشر خواهد شد. همچنین، استدیوی Panic Button وظیفه پورت بازی روی کنسول Nintendo Switch را به عهده خواهد داشت.

منبع:  GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.