Call of Duty Modern Warfare
یحیی رحیمی

Killstreak به Call of Duty: Modern Warfare بازخواهد گشت؛ واقعیت مهم است

یحیی رحیمی 8 مرداد 1398 1 دیدگاه
811 بازدید

برای سالهاست که بازیکنان سری Call of Duty مجبور به استفاده از Scorestreak در مسابقات آنلاین خود هستند. حالا قرار است با عرضه Call of Duty: Modern Warfare همه چیز تغییر کند و به حالت قدیمی خود بازگردد. استودیو Infinity Ward تایید کرده است که Killstreak یا سلاح های کشتار جمعی به این نسخه از بازی برخواهد گشت.

این خبر روی حساب توییتر Call of Duty منتشر شده است. یکی از سلاح های کشتار جمعی  اما کل زمین مبارزه را پر از دود می کند و گاز منتشر شده دشمن را می سوزاند که شبیه Nova Gas که استودیو Treyarch در بازی هایش استفاده می کند به نظر می رسد. دیگری اما بازگشت Juggernaut از Modern Warfare 3 است. این یکی اما به بازیکنان امکان دسترسی به زره سنگینی را می دهد. آخری نیز یک تانک هجومی است که می شود دشمن را با توپ کالیبر 50 در یک آن نابود کرد.

قرار است که چند روز دیگر بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty: Modern Warfare معرفی شود و بالاخره یک گیم پلی درست و حسابی از آن داشته باشیم. تجربه این بخش از بازی کاملا با چیزی که تا به حال تجربه کرده اید فرق دارد و همه چیز واقعی تر شده است. نسخه های قبلی بازی بیشتر روی تجربه ای آینده نگرانه و فراتر از واقعیت تمرکز داشتند و قرار است که شخصی سازی های دور از واقعیت نسخه های چند سال اخیر با آیتم های واقعی جایگزین شود.

البته مشخص نیست که واقعی از دیدگاه استودیو چیست. این موضوع تاثیر زیادی در فروش بازی داشت و اگر به گیم پلی اولیه بازی نیز دقت کنید، نحوه استفاده از سلاح ها بسیار طبیعی بود و آن رامبو بازی های نسخه های قبلی کمتر دیده می شد. همچنین گفته شده است که داستان بازی بیشتر به جنبه های واقعی جنگ خواهد پرداخت و به نوعی دنیای خاکستری و تاریک آن را نشان خواهد داد.

Call of Duty: Modern Warfare قرار است 25 اکتبر به بازارها عرضه شود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    احمد

    مهمان

    من حاضرم کلیه هامو بفروشم تا این بازیو بازی کنم :))))

    پاسخ دهید