Rage2
یحیی رحیمی

آپدیت جدید Rage 2 حالت New Game Plus و کدهای تقلب جدیدی را اضافه می کند

یحیی رحیمی 6 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,411 بازدید

به تازگی آپدیت جدید بازی Rage 2 منتشر شده است که می توانید از وب سایت ما، پارسی گیم، نیز آن را دریافت کنید. این آپدیت ویژگی های جدیدی مانند New Game Plus و البته کدهای تقلب بیشتری را به ارمغان آورده است و لذت بازی را دوچندان کرده است.

در تریلر منتشر شده از آپدیت جدید Rage 2 می توان اضافه شدن حالت New Game Plus را مشاهده کرد. در این حالت می توانید بعد از اتمام بازی، با تمام سلاح ها و زره های به دست آمده دوباره بازی را از صفر شروع کنید و این بار با چنین قدرتی می توانید همه را با یک کلیک به کام مرگ برسانید. علاوه بر آن یک مود جدید به نام Ultra-Nightmare نیز اضافه شده است که برای افرادی است که می خواهند بازی را در بالاترین درجه سختی بازی کنند و به نوعی ادعای حرفه ای بودن دارند.

rage 2 update

برای افرادی که از اینها نیز سخت تر را می خواهند، حالت Ironman در نظر گرفته شده است که تنها با یک بار مردن بازی تمام می شود و به این معنی که باید بدون مردن تا آخر بازی پیش رود. علاوه بر مودهای جدید، یک سری پوسته های جدید نیز اضافه شده است. همچنین کدهای تقلب جدیدی مانند حذف کات سین ها و ضربه بسیار قوی اضافه شده اند. جالب است که صدای شخصیت اصلی بازی Wolfenstein به نام BJ Blaskocwicz نیز اضافه شده است.

قرار است که اواخر سال میلادی بسته الحاقی Rise of the Ghosts در اختیار بازیکنان Rage 2 قرار داده شود که داستان های جدید، دشمنان و ماشین های تازه را به بازی اضافه می کند. شاید حالا بهترین زمان برای دریافت بازی Rage 2 باشد، زیرا که این بازی محتواهای خوبی تا به حال دریافت کرده است و پیشرفت شایانی داشته است. این بازی در دسترس کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.