FIFA-20
یحیی رحیمی

مسابقات در خانه بمانید FIFA 20 با حضور بازیکنان حرفه ای فوتبال: یک میلیون دلار جایزه

یحیی رحیمی 22 فروردین 1399 بدون دیدگاه
471 بازدید

در حالی که تمامی مسابقات ورزشی سراسر دنیا به دلیل ویروس کرونا تعطیل شده اند، افراد بسیاری به بازی های شبیه ساز و مجازی ورزش ها پناه آورده اند. هفته گذشته شاهد برگزاری مسابقات بسکتبال با حضور بازیکنان حرفه ای NBA در بازی NBA 2K20 بودیم. EA نیز رویدادی مشابه آن را آماده کرده است و بازیکنان حرفه ای از 20 باشگاه مختلف جهان در جام قهرمانی «در خانه بمانید» بازی FIFA 20 شرکت خواهند کرد. این مسابقه هفته آینده روی Twitch پخش خواهد شد.

تیم های کلاسیک نیز در رویداد جدید FIFA 20 شرکت خواهند داشت و در آخر یک میلیون دلار جایزه به خیریه ها اهدا خواهد شد. اگر سرورها دوام بیاورند، شاهد یک مسابقه فوق العاده خواهیم بود. اخیرا در میانه بازی های eSports چندین بار سرورها قطع شده اند و باید نگران این موضوع نیز بود. فعلا مشخص نیست چه بازیکنانی در این رویداد حاضر هستند اما اسم باشگاه ها را می دانیم.

بر اساس اعلام EA باشگاه های معتبری چون لیورپول، منچستر سیتی، PSG، دورتمند و رئال مادرید در رقابت جدید حاضر خواهند بود. اگر به دنبال ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا می گشتید، حالا می توانید مجازی آن را مشاهده کنید. از هر تیم قرار است یک بازیکن حاضر شود و با توجه به تعداد طرفداران این تیم های فوتبال، قطعا یک عنوان جذاب را شاهد خواهیم بود. در آخر EA یک میلیون دلار جایزه در نظر گرفته است که به موسسه تحقیقاتی و مبارزه با ویروس کرونا اهدا خواهد شد.

رویدادی مجازی مزه خود فوتبال واقعی را ندارد اما اگر واقعا به اندازه من دلتان برای مسابقات فوتبال تنگ شده است، رویداد FIFA 20 Stay and Play Cup را در روز 15 آوریل میلادی یا 27 فروردین ساعت 20:30 به وقت ایران از دست ندهید. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.