سریال سری Dragon Age سریال Dragon Age: Absolution
محمد صادق شجاعی

سریال انیمیشنی جدیدی از سری Dragon Age پخش خواهد شد

محمد صادق شجاعی 21 خرداد 1401 بدون دیدگاه
177 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شبکه نتفلیکس اقدام به ساخت سریال انیمیشنی جدیدی با اقتباس از سری Dragon Age با نام سریال Dragon Age: Absolution کرده که اواخر سال جاری پخش می‌شود.

سری دراگن ایج از مشهور‌ترین مجموعه‌های تاریخ ویدیو گیم است. تا‌کنون آثار مختلف و متعددی از سری Dragon Age منتشر شده و هم اکنون شرکت EA در حال ساخت بازی جدیدی از این مجموعه است. در کنار بازی‌های ویدیویی، اقتباس‌های بسیاری از سری مذکور ساخته شده که از بین آن‌ها می‌توان به رمان، کمیک، بازی رو‌میزی، انیمه سینمایی، سریال و اکشن فیگور اشاره کرد.

حال شبکه نتفلیکس که سابقه خوبی در ساخت آثار اقتباسی از بازی‌های ویدیویی دارد و مجموعه‌هایی از جمله Arcane را به نمایش گذاشته، اقدام به معرفی سریال انیمیشنی از سری Dragon Age کرده است. این سریال که با نام Dragon Age: Absolution شناخته می‌شود، در قالب 6 اپیزود در ماه دسامبر در اختیار مشترکین شبکه Netflix قرار خواهد گرفت.

با استناد به اعلام شبکه نتفلیکس، سریال انیمیشنی Dragon Age در امپراتوری به نام Tevinter جریان خواهد داشت. سریال Dragon Age: Absolution دارای مجموعه کاملا جدیدی از شخصیت‌ها است که «از لور و اسطوره‌شناسی مجموعه دراگن ایج الهام گرفته شده‌اند». به این واسطه در سریال انیمیشنی Dragon Age می‌توانید شاهد «الف‌ها، جادوگر‌ها، شوالیه‌ها، Qunariها، تمپلار‌های سرخ، شیاطین و سایر موارد غافلگیر‌کننده» باشید.

سریال سری Dragon Age سریال Dragon Age: Absolution

قبلا یک انیمه سینمایی با اقتباس از سری Dragon Age ساخته شده است

شبکه Netflix همچنین تایید کرده است که در ساخت سریال Dragon Age: Absolution با استودیو BioWare همکاری کرده است. اوایل این ماه، استودیو بایوور اعلام کرد که بازی بعدی سری Dragon Age با نام بازی Dragon Age: Dreadwolf ساخته شده و شخصیت Solas محوریت اصلی آن است.

استودیو BioWare در این مورد گفته است: « Solas با لقب گرگ وحشتناک شناخته می‌شود. بعضی افراد می‌گویند که او خدای باستانی الف‌ها است؛ اما برخی دیگر با این باور مخالف هستند. تعدادی دیگر او را خائن به مردمش می‌دانند. همچنین او به عنوان نجات‌دهنده‌ای که اکنون به بهای نابود کردن دنیای شما به دنبال نجات الف‌ها است، شناخته می‌شود. انگیزه‌های Solas غیرقابل توصیف و روش‌های او گاهی اوقات مشکوک هستند. این امر باعث شده که وی به عنوان خدای فریبکار و کسی که دست به اعمال خشن و خطرناک می‌زند، مشهور شود».

استودیو بایوور در ادامه چنین توضیح داده است: «تفاوتی ندارد که فردی بی‌تجربه در داستان‌های سری Dragon Age باشید یا تمامی آن‌ها را تمام کرده‌اید، بدون شک با شنیدن نام Solas متوجه خواهید شد که احتمالات بی‌پایان و اختلاف‌های متعددی منتظر شما هستند. هسته اصلی داستان، به مانند تمامی بازی‌های قبلی، خود شما هستید. اگر بازی Dragon Age: Dreadwolf اولین تجربه شما از سری دراگن ایج است، هیچ نگرانی نباید بابت عدم آشنایی با آنتاگونیست ما داشته باشید. او در زمان مناسب خود را به خوبی معرفی خواهد کرد. با این حال در زمان معرفی #TheDreadWolfRises در سال 2018، به بازگشت Solas اشاره کردیم».

نظر شما در مورد سریال انیمیشنی Dragon Age: Absolution چیست؟ به نظر شما این اثر اقتباسی موفق به جلب نظر مخاطبین خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.