THQ-Nordic
یحیی رحیمی

THQ Nordic قرار است 4 بازی جدید در GamesCom 2019 معرفی کند

یحیی رحیمی 3 مرداد 1398 بدون دیدگاه
811 بازدید

نمایشگاه GamesCom 2019 نزدیک تر از رگ گردن به ماست و ناشران بزرگی قرار است در این رویداد اروپایی شرکت داشته باشند. یکی از این ناشران نیز THQ Nordic است که امروز برنامه های خود برای یکی از بزرگ ترین رویداد های بازی های ویدیویی را اعلام کرده است.

امروز یک تریلر کوتاه از شرکت THQ Nordic پخش شده است و تمامی بازی هایی که در غرفه ماه بعدی این کمپانی خواهیم دید را معرفی کرده است. در کل 6 بازی قرار است از جانب کمپانی به نمایش گذاشته شود و این 6 بازی عبارتند از: Biomutant, Desperados III, Darksiders Genesis, Destroy All Humans و Spongebob Squarepants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated.

اگر کمی دقت کنید خواهید دید که این 5 بازی است و خب THQ Nordic گفته است که یک بازی قرار است کاملا جدید باشد و در این نمایشگاه از آن پرده برداری شود. هیچ گونه اطلاعات دیگری از جانب این پابلیشر بزرگ اعلام نشده است و تنها عبارت به زودی روی این بازی ها دیده می شود. همچنین 3 بازی نیست قرار است در GamesCom 2019 حضور داشته باشند که خب تنها به صورت پشت پرده نمایش داده خواهند شد و در دسترس عموم نخواهند بود.

کنفرانس THQ Nordic نیز در روز دوشنبه خواهد بود و فعلا اطلاعاتی از آن 3 بازی نیز نداریم. به طور کلی 4 بازی جدید از سوی این ناشر در GamesCom 2019 حضور خواهند داشت ممکن است یکی از آن‌ها Red Faction باشد که چند ماه پیش نیز شایعاتی از این بازی شنیده شد. همچنین ممکن است TimeSplitter یا Alone in the Dark نیز جزو این بازی ها باشند.

رویداد GamesCom 2019 از 20 اوت میلادی تا روز 24 اوت بردوام خواهد بود و دقیقا یک ماه تا آن زمان مانده است و ممکن است اطلاعات بیشتری را نیز دریافت کنیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.