death-stranding
یحیی رحیمی

کاور بازی Death Stranding به همراه اطلاعات جدیدی از داستان منتشر شد

یحیی رحیمی 31 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,564 بازدید

چند ماهی تا عرضه بازی Death Stranding زمان مانده است و تقریبا هنوز چیز خاصی از این بازی نمی دانیم. کوجیما برای فهماندن بازی، مدتی است در توییتر مشغول به کار است و اطلاعاتی را هر چند جزئی منتشر کرده است. این کارگردان نخبه اما در نمایشگاه Comic-Con امسال حاضر بوده است و کاور رسمی بازی را نیز به نمایش گذاشته است.

کاور بازی یک شات نزدیک از صورت Sam که شخصیت اصلی بازی است و Norman Reedus نقش آن را بازی می کند را به نمایش گذاشته است. همچنین کاور نسخه با قاب فلزی نیز رونمایی شده است و دوباره چهره این شخصیت را در حالتی مشابه مشاهده می کنیم اما خب تفاوت هایی از نظر هنری وجود دارد و صورت او در این حالت به گل و لای و خون مالیده شده است.

او همچنین اطلاعاتی از داستان را نیز منتشر کرده است. یکی از شخصیت های بازی به نام Heartman که توسط Nicolas Refn بازی می شود، داخل یک حله گیر کرده است و او هر 21 دقیقه یک بار می میرد. هنگامی که او به سمت دیگر می رود، 3 دقیقه آنجا می ماند و دوباره زنده می شود. Heartman وقتی که در سمت دیگر قرار دارد، در تلاش برای پیدا کردن خانواده اش است و خانواده او آنجا گیر کرده اند. کوجیما در ادامه بازی های بتل رویال را نیز مورد تمسخر قرار داده است. او گفته است که برای او خیلی آسان است تا یک سری آدم را داخل یک جزیره بگذارد و اجازه دهد تا همدیگر را بکشند!

شخصیت Cliff که توسط بازیگر دانمارکی و مشهور به نام Mads Mikkelsen بازی می شود، نیز یکی از بحث های اصلی کوجیما در غرفه نمایشگاه بوده است و جالب است که او ابتدا قرار بود کیانو ریوز را برای این نقش انتخاب کند اما در آخر این Mads بود که انتخاب شد. داستان بازی با هر توضیح کوجیما عجیب تر می شود و حالا این شخصیت جدید نیز تمام فرضیه های قبلی را به هم می ریزد.

به هر حال بازی Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.