avengers
یحیی رحیمی

نسخه Collector بازی Marvel’s Avengers همراه مجسمه 12 اینچی کاپیتان آمریکا خواهد بود

یحیی رحیمی 30 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,230 بازدید

Marvel’s Avengers یکی از بازی های مورد انتظار شرکت Square Enix است و معرفی کامل آن را در E3 امسال مشاهده کردیم. این بازی در پنل Marvel در Comic Con 2019 حاضر است و حالا اطلاعات بیشتری را دریافت کرده ایم. این بازی دارای نسخه Collector است و قرار است یک مجسمه 12 اینچی از کاپیتان آمریکا نیز داخل این نسخه باشد.

این مجسمه در نمایشگاه Comic Con امسال به نمایش گذاشته شد. این مجسمه بزرگ با همکاری Gentle Giant Studios ساخته شده است و روی آن نیز نقل قولی از استیو راجرز با عنوان” این ملت روی یک اصل بزرگ تر از همه بنیاد نهاده شده است و آن نیز نیازی به ایستادن برای آنچه به آن باور داریم بدون توجه به احتمال وقوع اتفاقات بعدی است.” شخصیت پردازی در کمیک های مارول به خوبی انجام می گیرد و این نیز بخشی از همین کار است.

نسخه Collector بازی هنوز آماده پیش خرید نیست و گفته شده است که قرار است اطلاعات بیشتر به تازگی در اختیار ما قرار گیرد. گفته شده است که اطلاعات بیشتر در مورد این مجسمه و نسخه مخصوص Marvel’s Avengers قبل از آخر سال میلادی به اشتراک گذاشته خواهد شد. هنوز زمان زیادی تا عرضه بازی در روز 15 مه 2020 مانده است و قرار است این بازی برای کنسول های Xbox One، PS4، Google Stadia و PC عرضه شود.

capitan america avengers

گفته شده است که Kamala Khan که از جدیدترین های مارول است و به Ms. Marvel مشهور است نیز در بازی حضور داشته باشد. باید دید که در آخر همه چیز چگونه پیش خواهد رفت. این بازی قرار بود حالت Co-Op آنلاین داشته باشد اما در آخر همه چیز به بخش تک نفره و داستانی خلاصه شد و به نوعی حالت آنلاین آن زیاد جدی نیست. برای خبرهای بیشتر همراه ما باشید. نظر شما در مورد این مجسمه چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.