بازی Fable
سارا هابطی

مایکروسافت علاقه‌مند به نمایش بازی Fable است

سارا هابطی 16 شهریور 1401 بدون دیدگاه
123 بازدید

تاکنون حرف‌های زیادی در رابطه با Perfect Dark زده شده که از مشکلات پروسه ساخت آن گرفته تا تمجید و تحسین مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس و همکاری کردن استودیو کریستال داینامیکس برای ساخت آن و کلی موارد دیگر؛ با این وجود بازی Fable از جمله عناوینی بوده که به صورت انحصاری برای ایکس باکس در دست ساخت است و اطلاعات زیادی از آن در حال حاضر در دسترس نیست.

به گزارش پارسی گیم، تقریبا اوایل جولای سال 2020 بود که عنوانی به نام Fable بدون معرفی هیچ گونه گیم پلی و داستانی و البته تاریخ انتشاری تنها توسط یک تریلر سینماتیک به طرفداران معرفی شد. این عنوان توسط استودیو Playground Games، سازنده سری فورتزا هورایزن در دست توسعه است و به نظر می‌رسد روند توسعه خود را به خوبی دنبال می‌کند.

با این حال احتمالا استودیو Playground قصد ندارد تا زمانی که بازی به اتمام نرسیده، چیزی از آن به مخاطبان نشان دهد؛ حتی اگر شخص به خصوصی مانند مت بوتی از آن‌ها چنین درخواستی داشته باشد. مت بوتی در جریان رویداد PAX West 2022 گفت که بخشی از کار من این است که هوای تیم را داشته باشم. آن‌ها نمی‌خواهند زودهنگام چیزی را قبل از آماده شدن نشان دهند. اما اگر یک بازی وجود داشته باشد که به سرعت جلو رفته باشد و هر بار که چیزی از آن می‌بینم با خود می‌گویم «باید این را نشان دهیم»، Fable است. چیزهای جالب زیادی در مورد این عنوان وجود دارد اما تیم سازنده به من توضیح داده تا زمانی که بازی آماده نشود، نمی‌توانند چیزی نشان دهند.

نمایش بازی Fable

علاقه مایکروسافت به نمایش بازی Fable

با این حال مت بوتی به گفته‌های خود افزود که سازندگان این عنوان از همان مهارت و فداکاری که در عنوان Forza Horizon به کار بردند در این عنوان نیز از آن‌ در حال استفاده هستند. در حالی که خبرنگاران اذعان نگرانی در رابطه با این که یک استودیو بازی سازی ریسنیگ در حال کار روی عنوان نقش آفرینی Fable است، کردند؛ مت بوتی مدعی شد جای نگرانی وجود ندارد، زیرا این استودیو نشان داده که بازی را درک کرده است.

نویسنده اصلی این عنوان آنا مگیل که سال گذشته به استودیو پلی‌گراند گیمز پیوسته بود، اخیرا به عنوان طراح اصلی داستان بازی انتخاب شده است. کارنامه کاری آنا مگیل نشان می‌دهد که او قبلا روی بازی‌های Control از استودیو رمدی، Dishonored: Death of the Outside و The Division 2 نیز کار کرده است. در حال حاضر هیچ گونه خبری از این عنوان جنجالی در دسترس نیست و باید به روزهای آینده امیدوار باشیم.

منبع: gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.