Fortnite Season 9
یحیی رحیمی

آپدیت 9.4 بازی Fortnite معرفی شد؛ شات گان جدید و بهبود های کلی

یحیی رحیمی 26 تیر 1398 بدون دیدگاه
556 بازدید

سه هفته از انتشار آپدیت 9.30 بازی Fortnite می گذرد و حالا امروز محتویات آپدیت 9.40 این بازی از جانب Epic معرفی شده است. قرار است این آپدیت امروز در دسترس همه قرار گیرد و سلاح های جدیدی را به بخش بتل رویال خود اضافه کند و همچنین بهبودهای کلی را نیز در بازی پدید آورد.

معمولا قبل از اعمال یک آپدیت جدید، سرورهای بازی برای مدتی خاموش خواهند شد و البته زمانی که شما این خبر را می خوانید، فرایند اعمال آپدیت جدید به پایان رسیده است و می توانید آن را دریافت کنید. سرورها از ساعت 12 ظهر به وقت ایران خاموش شده اند و حالا تغییرات اعمال شده است. از اخبار داخل بازی می توان گفت که یک شات گان جدید و تاکتیکی به Fortnite اضافه شده است و در بخش اخبار بازی عبارت به زودی مشاهده می شود.

این شات گان از نوع افسانه ای است و پیدا کردن آن به آسانی که شما فکر می کنید نیست و البته که شکل و شمایل جالبی نیز دارد و دقیقا برای پودرکردن حریف ساخته شده است. هنوز لیست کامل تغییرات منتشر نشده است اما از اطلاعاتی که پیدا کرده ایم، می توانیم بگوییم که از این به بعد جوایز گروهی و مراحل Storm در کنار آیکون تمامی مراحل وجود خواهند داشت. بخش پیشرفت مراحل نیز در پروفایل بازیکن اضافه خواهد شد.

fortnite

همچنین یک رویداد جدید نیز شروع به کار خواهد کرد و آن را به زودی در بازی خواهید دید. چالش هفته دهم بازی نیز به تازگی منتشر شده است تقریبا به اواخر فصل نهم Fortnite نزدیک شده ایم. Epic معمولا فصل را با یک چالش جهانی بزرگ به پایان می رساند و ممکن است این آخر هفته شاهد برگزاری آن باشیم. شواهد حاکی از آن است که یک نبرد بین غول های Polar Park و ربات های عظیم در روز 20 ژوئیه برگزار خواهد شد.

آپدیت جدید حالا در دسترس بازیکنان است و می توانید آن را دریافت کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.