the sims 4
یحیی رحیمی

Sims 4 به زودی اجازه ساخت یک کاراکتر بر اساس تست شخصیتی خواهد داد

یحیی رحیمی 24 تیر 1398 بدون دیدگاه
944 بازدید

بازی Sims 4 محبوب بسیاری از بازیکنان است و طرفداران زیادی دارد. قرار است در جدیدترین آپدیت این بازی، ویژگی جالبی به نام Create-a-Sim Stories به کار رود که به جای انتخاب یک سری الگوهای شخصیتی، یک تست روان شناسی و شخصیتی 10 سواله را از بازیکن خواهد گرفت و بر اساس آن بازیکن شما را خلق خواهد کرد.

ممکن است بارها تلاش کرده باشید که شخصیت خود را به صورت کامل در Sims ایجاد کنید و موفق به چنین کاری نشده باشید. با آپدیت جدید کافی است که به چندین سوال آسان جواب دهید و بعد از آن است که فردی مشابه شما ایجاد خواهد شد. خود سوالات نیز آبکی نیستند و به نوعی موقعیت های مختلفی را برای شما پیش خواهند آورد و از شما سوال خواهند کرد که چطور واکنش نشان خواهید داد.

برای نمونه از شما سوال خواهد شد که مهم ترین مساله در انتخاب یک مکان برای زندگی چیست؟ می توانید با جواب هایی مانند: می خواهم ثروتم را نشان دهم یا اینکه آدمی اجتماعی هستم و می خواهم در اجتماعات مردم شرکت داشته باشم؛ پاسخ دهید. یکی از سوالات جالب این است که آیا می خواهید حشرات پیرامون شما باشند و قطعا جواب نه خواهید داد. سوالات حتی در مورد شغل شما نیز خواهد بود و ممکن است با انتخاب شغل خاصی، در ابتدا سرمایه بیشتری داشته باشید.

اگر مایل به جواب دادن چنین سوالاتی نیستید، می توانید روند قدیمی Sims 4 را پیش بگیرید. همچنین سوالات به پک ها و بسته های الحاقی نیز بستگی دارند و اگر DLC ها را خریداری نکرده باشید، سوالات کمتری را خواهید دید. باید خاطر نشان کرد که روش معمولی همیشه در دسترس خواهد بود و هیچ گاه قرار نیست که ساخت شخصیت تنها بر اساس چندین سوال باشد. نظر شما چیست؟ آیا این تست ها به انتخاب بهتر شخصیت کمک خواهند کرد یا خیر؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.