MK11-Nightwolf
یحیی رحیمی

تیزر جدیدی از شخصیت Nightwolf بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد

یحیی رحیمی 21 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,128 بازدید

کارگردان بازی Mortal Kombat 11 به نام Ed Boon بار دیگر اطلاعات جذابی را از بازی منتشر کرده است و دوباره با تصویر جدیدی از شخصیت های موجود در DLC بازی طرف هستیم. این دفعه اما شاهد نگاهی کوتاه به شخصیت NightWolf هستیم و حالا می دانیم که او در Mortal Kombat 11 چه شکلی است.

این دومین تصویری است که Ed Boon از این هیرو به نمایش می گذارد و می توانید تصویر قبلی را نیز در پایین مشاهده کنید و چهره این مبارز خشن را خوب به خاطر بسپارید که بعدا باید روزگارش را سیاه کنید. در تصویر قبلی البته چهره Nightwolf یا گرگ شب را مشاهده نکردیم اما این یکی تصویر بهتری است.

این دومین بار در این هفته است که شاهد انتشار تصویری از شخصیت های DLC بازی Mortal Kombat 11 هستیم و چند روز پیش Sindel در تصویری جدید به نمایش گذاشته شد. فعلا نمی دانیم این دو مبارز چه زمانی به بازی اضافه خواهند شد اما با توجه به اینکه تعداد توییت های مرتبط بسیار افزایش پیدا کرده است، ممکن است به زودی شاهد انتشار این دو باشیم.

MK11-Nightwolf

هر چند که هنوز گیم پلی خاصی را از این دو کاراکتر مشاهده نکرده ایم و همیشه قبل از انتشار، یک گیم پلی مفصل منتشر می شود و با حرکات بازیکن آشنا می شویم. ممکن است که یک گیم کامل از هر دو منتشر شود و این دو در مقابل یکدیگر به مبارزه بپردازند. این دو از شخصیت های محبوب طرفداران هستند و افراد زیادی منتظر اضافه شدن انها به بازی هستند.

پیشنهاد می کنیم که در چند روز آینده، خبرها را دنبال کنید که قطعا اطلاعات بیشتری از شخصیت های Sindel، Nightwolf و Spawn دریافت خواهیم کرد. در حال حاضر بازی Mortal Kombat 11 روی کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی در دسترس دانلود است. همچنین می توانید آن را به رایگان از وب سایت ما دریافت کنید. نظر شما چیست؟

MK11-Nightwolf

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.