Assassins-Creed-Odyssey-The-Fate-of-Atlantis
یحیی رحیمی

نویسنده Assassin’s Creed Odyseey از تلاش برای نوشتن روابط بین شخصیت‌ ها می‌گوید

یحیی رحیمی 20 تیر 1398 2 دیدگاه
773 بازدید

بازی Assassin’s Creed Origins جریان این سری را به طور کلی تغییر داد و نوید یک بازی خوب را به طرفداران داد. بعد از آن Assassin’s Creed Odyssey بود که این تغییرات را به اوج رساند و بازی را بیشتر به حالت اکشن نقش آفرینی نزدیک کرد. بازی از آغاز تا به حال یک ماجراجویی بزرگ بوده است و حالا با انتشار آخرین DLC در هفته آینده، به کار خود پایان خواهد داد.

اخیرا نویسنده بازی به نام Stephen Rhodes در شرف پایان یافتن بازی در مورد نحوه نوشتن خود و روابط فامیلی بین شخصیت ها صحبت کرده است. او مصاحبه ای طولانی داشته است و در مورد موضوعات مختلفی مانند شغل خود و همچنین تفاوت های بین نوشتن برای بازی های ویدیویی و… صحبت کرده است. او در جواب به سوال اینکه کدام بخش از نوشته هایش مورد علاقه اوست و او نیز در جواب گفته است که جدال خانوادگی بین شخصیت های بازی Assassin’s Creed Odyssey فوق العاده برای او جذاب بوده است. او در این مورد گفت:

من به Assassin’s Creed فکر می کنم و این آخرین کاری است که به آن مشغول بوده ام. من به نوشته خود در مورد روابط میان شخصیت اصلی و پدرش به نام نیکولاس و همچنین برادر ناتنی اش افتخار می کنم. حس می کنم که بخشی از خودم را در این شخصیت ها قرار داده ام و برخوردهای احساسی مختلفی را خواهید دید و من واقعا به نحوه عملکرد آن‌ها افتخار می کنم. وقتی که به بخش موشن کپچر رسیدیم، آنجا بود که بازیگران به آن متن روح بخشیدند و همگی از آن بازی ها تکان خورند و این لحظه آرامش بخشی برای من بود. مردم زیاد به چیزهای احساسی توجه نمی کنند و به همین دلیل بعضی صحنه ها را طوری طراحی کردم که حالت خنده دار نیز داشته باشد.

Assassin’s Creed Odyssey در حال حاضر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی در دسترس است. اولین اپیزود از فصل آخر بازی نیز روز 16 ژوئیه عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Tiger

    مهمان

    با سلام
    چرا خیلی وقته با وجود اینکه آپدیت ها و اپیزود های داستانی زیادی داره برای این بازی منتشر میشه ولی هیچکدوم رو هنوز نتونستن کرک کنن؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Tiger

      پشتیبانی

      سلام
      کرک شدن بازیها زمان مشخصی ندارد