پیش نمایش Assassin’s Creed Mirage
یحیی رحیمی

تعریف رسانه‌ها از Assassin’s Creed Mirage در مطالب پیش‌نمایش

یحیی رحیمی 22 شهریور 1402 بدون دیدگاه
1,082 بازدید

چندین رسانه معتبر توانسته‌اند به بازی Assassin’s Creed Mirage دسترسی پیدا کنند. منتقدان نظرات اولیه خود را به اشتراک گذاشته‌اند و نشان دادند که بازی جدید یوبی‌سافت، تغییرات زیادی به خود دیده است. در این مطلب خلاصه‌ای از نظرات منتقدان و پیش نمایش منتشرشده را ارائه می‌کنیم و اطلاعات تازه با شما را در میان می‌گذاریم.

باید خاطر نشان کرد که یک دمو کوتاه در دسترس رسانه‌ها قرار گرفته است و آن‌ها به بازی کامل دسترسی نداشته‌اند. رسانه‌ها به یک مأموریت دسترسی پیدا کرده‌اند و آن هم در مورد حراج یک شیء تاریخی بوده است. بازی‌کنان باید در یک بازار شلوغ پیاده‌روی کنند و فرد مورد هدف را پیدا و دنبال کنند. آن‌ها در نهایت به یک جلسه حراج پا می‌گذارند و فرد موردنظر را پیدا می‌کنند و باید او را سر به نیست کنند. این فرایند طبق گفته رسانه VGC مشابه قتل در هیتمن 3 بوده است و بازی‌کنان آزادی عمل کافی برای انجام مأموریت‌ها را خواهند داشت.

کارگردان بازی به رسانه‌ها گفته است که تمام کردن داستان Assassin’s Creed Mirage حدود بیست ساعت طول می‌کشد. افرادی که بخواهند بازی را تکمیل کنند و تروفی‌ها را دریافت کنند، لازم است 25 تا 30 وقت بگذارند. تمامی مراحل، نبرد، داستان و فضای بازی بر اساس اساسینز کرید 1 ساخته شده است و این اثر به ریشه‌های این مجموعه پایبند است. بخش مخفی‌کاری بازگشته است، قابلیت دید عقاب یا Eagle وجود دارد و امکان قتل سریع هم وجود دارد. دیگر لازم نیست نگران سطح دشمنان بود و می‌توان با یک ضربه آن‌ها را کشت.

پیش نمایش Assassin’s Creed Mirageخلاصه پیش‌ نمایش بازی Assassin’s Creed Mirage

جریان بازی طوری نیست که تمام نکات لازم برای پیش بردن مأموریت به شما گفته شود. تعدادی از اهداف و لوکیشن‌ها روی نقطه مشخص نمی‌شوند و باید از بقیه بپرسید و اطلاعات لازم را از مردم دریافت کنید. استفاده از ابزارهایی مانند چاقو‌های قابل پرتاب، بمب‌های دودزا در حین نبرد و مخفی‌کاری اهمیت زیادی دارند و بدون آن‌ها نمی‌توان بازی را تمام کرد. قتل اهداف مهم به چند شکل مختلف قابل انجام است و VGC حتی یکی از مأموریت‌ها را با سه‌گانه هیتمن مقایسه کرده است.

در مورد پارکور بازی میراژ باید گفت که مکانیک‌های قدیمی بازگشته‌اند. می‌توان از گوشه ساختمان به گوشه دیگر پرید و همچنین از میله‌ها برای جابه‌جایی بین نقاط مختلف استفاده کرد. پارکور طبق گفته رسانه‌ها بسیار سریع‌تر از بازی‌های قبلی است. یکی از منتقدان نوشته است که کنترل‌های بازی چندان خوب طراحی نشده است و بازی می‌توانست در این زمینه بهتر عمل کند. سفر به قلعه الموت چندین بار رخ خواهد داد و برای کشتن اهداف مهم باید به این نقطه سفر کرد.

یکی از منتقدان نوشته است که نبردهای بازی جذاب‌تر هستند و همچنین شخصیت باسم فرز و سریع است و می‌تواند با سرعت بیشتری بجنگد. به طور کل بازی Assassin’s Creed Mirage حس و حال اولین بازی‌های این مجموعه را منتقل می‌کند که طبق گفته‌ها، مکانیک‌هایش قدیمی و تاریخ مصرف گذشته نیست و همچنین شهر بغداد نیز بسیار خوب طراحی شده است و حتی می‌تواند بهتر از بازی آساسینز کرید اودیسه و والهالا شود. روز گذشته ویدیویی از پخش اذان در اساسینز کرید میراژ پخش شد که نشان داد به جنبه فرهنگی شهر نیز توجه شده است.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.