red dead redemption 2
یحیی رحیمی

شواهد بیشتری از انتشار نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 خبر می دهند

یحیی رحیمی 14 تیر 1398 1 دیدگاه
1,608 بازدید

تقریبا همه می دانیم که انتشار  بازی Red Dead Redemption 2 برای PC بالاخره اتفاق خواهد افتاد و فعلا هیچ صحبت جدی از طرف خود استودیو Rockstar نشنیده ایم. شایعات و افشاگری ها به حدی زیاد هستند که سخت است باور کنیم این اتفاق رخ نخواهد داد و حالا یک افشاگری جدید نیز اطلاعات بیشتری را در دست ما قرار داده است.

اوایل سال جاری میلادی بود که توسعه نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 را در رزومه کاری یکی از کارمندان و برنامه نویسان سابق Rockstar Games مشاهده کردیم. شواهد جدید به دست آمده اما از جانب خود استودیو Rockstar است و البته مربوط به بخش کاربران آن به نام Social Club.

بازیکنی به نام JakoMako51 در توییتر خود، یک سری کدهای منبع Social Club را منتشر کرده است که در بین آن‌ها کدی به نام RDR2_PC_Accomplishments دیده می شود. مشخص نیست که چنین عبارتی اخیرا ایجاد شده است  یا خیر و حتی ممکن است که PC همان Player Character یا حتی Pony Crashing باشد. البته هیچ منبعی نیز در دست نداریم تا بفهمیم که آیا این عبارت PC از زمان عرضه بازی برای PS4 و Xbox One وجود داشته است یا خیر.

به هر حال ما فرض را بر این می گذاریم که منظور کامپیوترهای شخصی است و توسعه Red Dead Redemption 2 نیز برای رایانه های شخصی در حال انجام است و قطعا طرفداران این بازی از شنیدن چنین خبری خوشحال خواهند شد. مشخص نیست چه زمانی یخ کار شکسته خواهد شد و بالاخره Rockstar تولید نسخه PC را تایید خواهد کرد. امیدواریم به زودی این اتفاق رخ دهد و شاهد عرضه این بازی مشهور باشیم و بالاخره سفری جادویی به غرب وحشی نیز داشته باشیم.

Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای کنسول های نسل هشتم در دسترس است و می توانید اوقات خوبی برای خود بسازید. نظر شما چیست؟ آیا بالاخره شاهد عرضه این بازی روی PC خواهیم بود؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    روح الله

    مهمان

    اگر این خبر فقط یک شایعه نباشد و صحت داشته باشد امیدوارم که هرچه زودتر شاهد عرضه نسخه PC نیز روانه بازار شود و من از سایت خوب و عالی شما این بازی رو دانلود میکنم.امیدوارم این امر محقق شود.انشاالله

    پاسخ دهید