control
یحیی رحیمی

استودیو Remedy: بازی Control دارای داستانی 15 تا 20 ساعته خواهد بود

یحیی رحیمی 14 تیر 1398 بدون دیدگاه
886 بازدید

Remedy Entertainment مدت هاست که در حالت ساخت بازی جدید خود به نام Control است و این بار نه تنها در حال کار روی استایل داستانی عجیب و منحصر به فرد خود هستند، بلکه تمرکز زیادی روی گیم پلی نیز به خرج داده اند و المان هایی مانند گیم پلی واکنشی و تغییر مراحل فرعی را به کار گرفته اند. اما جای سوال است که با این تغییرات چه مقدار محتوا پیش روی ما قرار دارد؟

با توجه به توضیحاتی که تا به حال توسعه دهندگان از روند ساخت Control داده اند، انتظار می رود که بازی طولانی را شاهد باشیم. اخیرا مصاحبه ای با کارگردان و طراح داستان بازی انجام گرفته است و آن‌ها در مورد بخش هایی از بازی صحبت کرده اند. از آن‌ها پرسیده شده است که بازی چه مقدار طول خواهد کشید و البته گفته اند که رقم اصلی را نمی دانند اما بازی پیچیده است و می توان آن را به چندین صورت پیش برد و همین باعث شده است که بازی طولانی باشد.

آن‌ها گفته ان که حدود 15 تا 20 ساعت برای اتمام بخش اصلی داستان باید وقت کنار بگذارید و مراحل فرعی نیز خود به داستان اضافه خواهند کرد. این میزان برای چنین بازی فوق العاده است و نه بازیکن را خسته خواهد کرد و نه اینکه آنقدر کوتاه که ارزش خرید را نداشته باشد. هر چند که گیم پلی بازی سیستماتیک است و به نوعی بازیکن است که تصمیم می گیرد چطور یک مرحله را به پایان برساند و ممکن است فردی به سرعت این کار را انجام دهد و دیگری از مسیرهای طولانی تر.

گفتنی است که بازیControl در تاریه 27 اوت میلادی برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. می توانید در بالا نگاهی به گیم پلی بیندازید و کمی بیشتر با آن آشنا شوید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.