یحیی رحیمی

EA Motive در حال استخدام برای یک بازی معرفی نشده است؛ جنگ ستارگان جدید؟

یحیی رحیمی 20 بهمن 1398 بدون دیدگاه
387 بازدید

استودیو EA Motive به دنبال توسعه دهندگان جدیدی برای یک بازی معرفی نشده است.صحبت این پروژه معرفی نشده اواخر پاییز سال پیش در کنفرانس مالی سرمایه گذاران به میان آمد و از آن زمان تا به حال هیچ گونه خبری در این مورد منتشر نشده است.

در لیست افراد مورد نیاز برای توسعه بازی از آرشیتک نام برده شده است. این فرد مسئول توسعه فناوری های جدیدی برای پیشرفت موتور بازی و ابزارهای مختلف متناسب با نیاز پروژه خواهد بود. این به معنی آن است که EA در حال نزدیک شدن به زمان معرفی این بازی است و ممکن است E3 2020 زمان مناسبی برای این کار باشد.

استودیو EA Motive حدود 5 سال پیش در شهر مونترئال کانادا شروع به کار کرد و یکی از مدیران بزرگ و قبلی یوبی‌سافت به نام Jade Raymond نیز ریاست آن را برعهده گرفت. هر چند که او برای کار روی پروژه Google Stadia این استودیو را ترک کرد و سکان هدایت آن به دست فرد دیگری سپرده شد.

EA Motive تا به حال تنها یک بازی در کارنامه خود به ثبت رسانده است و آن نیز Star Wars Battlefront 2 است که باعث ایجاد مشکلات زیادی در زمینه حقوقی برای کمپانی EA شد و موضوع جعبه های شانس در سراسر دادگاه های آمریکا و اروپا فراگیر شد. جدا از آن مشکلات و باگ های متنوع بازی نیز سر و صدای بازیکنان را به هوا برد. این استودیو امیدوار است بتواند جلوه خود را تغییر دهد و یک بازی به یادماندنی تولید کند.

مشخص نیست که بازی جدید EA Motive چه خواهد بود و ممکن است شاهد یک Star Wars جدید باشیم و ممکن است که یک فرانچایز کاملا جدید در دست ساخت باشد. این استودیو به عنوان مسئول فنی پروژه های دیگر جنگ ستارگان نیز مشغول به کار بود و بعد از لغو پروژه Amy Hennig، از این کار کناره گیری کرده است و در نتیجه یک IP کاملا جدید در راه است. نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.