id@xbox
یحیی رحیمی

استراتژی مایکروسافت در زمینه ID@Xbox با عرضه Xbox Scarlett تغییر نخواهد کرد: بازی های ایندی بیشتر!

یحیی رحیمی 10 تیر 1398 بدون دیدگاه
514 بازدید

دهه گذشته شاهد یک انفجار در موفقیت و محبوبیت بازی های سبک ایندی بوده ایم. این باعث شد که بسیاری از ناشران بزرگ به فکر این بازی ها بیفتند و سازندگان مستقل را حمایت کنند. یکی از بهترین برنامه ها برای این کار اما ID@Xbox است که سالهاست حمایت زیادی از این توسعه دهندگان کرده است و بازی های ایندی خوبی را نیز به بازار عرضه کرده است. اما نگرانی با ورود به نسل جدید کنسول ها بالا گرفته است.

مایکروسافت با عرضه کنسول Xbox Scarlett می خواهد تمرکز بیشتری روی بازی های دسته اول داشته باشد و همچنین سرویس Game Pass را نیز بهبود ببخشد. از سوی دیگر امیدواری زیادی در زمینه xCloud وجود دارد و مایکروسافت می خواهد در تمام زمینه ها موفق باشد. کنسول جدید ممکن است استراتژی های زیادی را تغییر دهد و آیا ممکن است که روابط با توسعه دهندگان بازی ایندی به هم بخورد؟ نظر مدیر بخش ID@Xbox کاملا این موضوع را رد می کند.

Chris Charla اخیرا در مصاحبه با EuroGamer اطمینان داده است که استراتژی مایکروسافت در مورد برنامه ID@Xbox تغییر نخواهد کرد و Xbox Scarlett نیز تاثیری روی آن ندارد. او در جواب به سوال اینکه آیا ID@XBOX به عملکرد خود بعد از عرضه کنسول جدید ادامه خواهد داد یا خیر؟ گفت:

بله حتما. برنامه ای برای تغییر وجود ندارد. هدف اصلی ما از زمان شروع هنوز پابرجاست و می خواهیم که زندگی را برای توسعه دهندگان بازی های ایندی بهبود بخشیم. اگر بتوانیم کار را برای ورود به این پلتفرم نیز راحت کنیم، آنگاه می توانیم محتوای فوق العاده و زیادی تولید کنیم. آن وقت بازی های متنوعی خواهیم داشت و بازیکنان نیز خوشحال تر خواهن بود. تغییری در این مورد انجام نخواهد گرفت.

با در نظر گرفتن موفقیت مایکروسافت در زمینه بازی های ایندی، نیاز به اضافه کردن این نوع بازی ها در هر کدام از کنسول ها دیده می شود. جای تعجب نیست که مایکروسافت می خواهد به روند خود ادامه دهد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.