Days Gone
یحیی رحیمی

آپدیت 1.21 بازی Days Gone با افزودن چالش های هفتگی منتشر شد

یحیی رحیمی 8 تیر 1398 بدون دیدگاه
2,172 بازدید

دو ماه از جدیدترین ساخته استودیو Sony Bend به نام Days Gone می گذرد و از آن زمان تا به حال آپدیت های مختلفی را از این بازی دیده ایم و مشکلات زیادی نیز که در ابتدا وجود داشت رفع شده است. بازی چنان عملکردی که انتظارش را داشتیم نداشت و به تازگی آپدیت خوبی برای آن منتشر شده است که نسخه بازی را به 1.21 می رساند و محتوای بزرگی را ارایه می دهد.

همان طور که گفتیم آپدیت شماره 1.21 بازی Days Gone در دسترس عموم قرار گرفته است و این پچ علاوه بر حل مشکلات و باگ های ریز در اجرای بازی، چالش های هفتگی را نیز اضافه می کند و حالا محتوای بیشتری در اختیار خریداران است و می شود برای ماه ها از آن لذت برد. قطعا این بزرگ ترین قابلیتی است که در آپدیت های بازی اضافه شده است.

سونی اسم چالش این هفته را نیز مشخص کرده است و اسم آن نیز Surrounded است که شما را در مقابل تعداد زیادی از زامبی ها و موجودات عجیب قرار می دهد و باید هر آنچه در توان دارید را برای کشتن آن‌ها به کار بگیرید و البته که تعداد آن‌ها بی نهایت است و در نهایت جان خود را از دست خواهید داد اما بالاخره می توانید امتیاز خوبی کسب کنید. هر کدام از چالش ها سه مقام برنز، نقره و طلا را به شما جایزه می دهند و این بستگی به امتیاز هفتگی به دست آمده دارد.

هر کدام از چالش ها تا روز جمعه وقت دارند و بعد از آن است که چالش جدید، جای خود را به قدیمی می دهد. در چالش این هفته با کشتن هر زامبی، زمان کوتاهی به تایمر شما اضافه می شود و رفته رفته سرعت آن‌ها نیز بیشتر می شود. در آپدیت جدید همچنین دکمه برداشتن سلاح و تعویض آن با تفنگ روی زمین به مثلث تغییر یافته است و به این موضوع دقت کنید.

آپدیت 1.21 بازی Days Gone از هم اکنون در دسترس است و می توانید آن را دریافت کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.