fifa 19
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: FIFA 19 آرام به صدر بازگشت

یحیی رحیمی 28 خرداد 1398 بدون دیدگاه
895 بازدید

به تازگی شرکت Gfk Chart-Track جدیدترین آمار فروش بازی های ویدیویی در آخرین هفته منتهی به 15 ژوئن کشور بریتانیا را منتشر کرده است. مانند همیشه می توانیم نگاهی داشته باشیم به پرفروش ترین بازی ها در جزیره و کمی از سلیقه انگلیسی ها نیز آگاه شویم. مردم بریتانیا عاشق فوتبال هستند و همین باعث شده تا بازی FIFA 19 بتواند صدر جدول پرفروش ترین بازی های ویدیویی را به خود اختصاص دهد.

هفته گذشته بازی های PlayStation 4 تخفیف های خوبی دریافت کردند و همین باعث شد که بازی های مخصوص این کنسول نیز مشتری زیادی پیدا کنند. همان طور که گفتیم، FIFA 19 صدر را در دست دارد و جالب است که هفته پیش نیز در همین جایگاه قرار داشت. فروش این بازی ورزشی نسبت به هفته گذشته، 53 درصد پیشرفت داشته است و دلیل آن نیز می تواند تخفیف های مناسب هفته گذشته باشد.

در ادامه نیز Days Gone و Spider-Man را می شود دید که آن‌ها نیز با تخفیف ارایه شده، رشد خوبی نسبت به هفته گذشته داشته اند. جالب است که Days Gone حدود 35 درصد و Spider-Man نیز 45 درصد رشد فروش نسبت به هفته گذشته داشته اند. همین باعث شده است که این دو بازی به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار بگیرند. این هفته شاهد اتفاق جالبی بودیم و Blood and Truth که یک بازی واقعیت مجازی و مخصوص PS VR است، موفق به قرار گرفتن در بین 10 بازی پرفروش هفته شد.

این بازی در جایگاه دهم قرار گرفته است و بای VR Worlds که دیگر اختصاصی کنسول PS VR است نیز جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است و عجیب است که میل به خرید این بازی ها افزایش پیدا کرده است. مانند همیشه نیز می توان بازی های Grand Theft Auto 5 را بین 10 بازی مشاهده کرد. می توانید فهرست کامل را در زیر مشاهده کنید.

  1. FIFA 19
  2. Days Gone 
  3. Marvel’s Spider-Man
  4. Forza Horizon 4
  5. Red Dead Redemption 2
  6. Battlefield 5
  7. PlayStation VR Worlds
  8. Anthem
  9. Grand Theft Auto 5
  10. Blood and Truth

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.