Dying Light 2
یحیی رحیمی

توسعه دهندگان Dying Light 2 نگران نسل بعدی کنسول ها نیستند؛ پشتیبانی همه جا!

یحیی رحیمی 27 خرداد 1398 بدون دیدگاه
675 بازدید

نسل بعدی کنسول های بازی سال دیگر به بازارها راه پیدا خواهند کرد و همین تاریخ عرضه بازی های نسل هشتم را دچار تغییر کرده است Dying Light در زمان انتشارش طرفداران زیادی پیدا کرد و با پشتیبانی مناسب نیز موفق به فروش خوبی شد. چهار سال از انتشار بازی می گذرد و به تازگی سر و کله بازی Dying Light 2 پیدا شده است.

Dying Light 2 در کنفرانس مایکروسافت و همچنین Square Enix معرفی شد و تصاویر مختلفی را از آن دیدیم و همچنین مصاحبه های مختلفی نیز از توسعه دهندگان آن منتشر شده است. در این میان سوالاتی از تهیه کننده بازی به نام Kornel Jaskula پرسیده شده است و او نیز اطلاعاتی در مورد نحوه پشتیبانی بازی و نگرانی بازیکنان از ورود به نسل جدید کنسول ها بیان کرده است:

ما حالا می توانیم بگوییم که این بازی برای سالها پشتیبانی خواهد شد.

به نظر می رسد که Dying Light 2 دارای محتوای بیشتری باشد و خوب است که می شنویم محتوای زیادی برای بعد از انتشار بازی آماده شده است و کاربران کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی برای سالها می توانند از آن لذت ببرند. مایکروسافت اخیرا نسل بعدی کنسول های خود را معرفی کرده است و سونی نیز مدت هاست که اطلاعاتی در مورد PS5 در اختیار ما گذاشته است.

به نظر می رسد که استودیو Techland فعلا پشتیبانی از Dying Light 2 را تا زمان عرضه کنسول های نسل نهم ادامه خواهد داد و بعد از آن نیز ممکن است یک نسخه جدید روی PS5 یا Xbox Scarlett داشته باشیم. Kornel در ادامه گفت:

کنسول های نسل هشتمی مختلفی وجود دارند و فکر نمی کنم بعد از انتشار نسل بعدی، به یک باره کنار گذاشته شوند، کنسول های زیادی هستند که بعد از آن نیز نیاز به پشتیبانی دارند و بازیکنان هنوز هم از کنسول های نسل فعلی استفاده خواهند کرد و در نتیجه بازار گسترده ای خواهیم داشت. قرار نیست تعداد بازیکنان کاهش یابد.

غروب نسل فعلی کنسول ها به زودی اتفاق می افتد و خوشحالیم که می شنویم بعد از این زمان نیز هنوز پشتیبانی لازم را دریافت خواهیم کرد. Dying Light 2 قرار است در بهار 2020 عرضه شود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.