بازی Outriders
مهدی ملکی

بازی Outriders برای بار سوم تاخیر خورد؛ عرضه دمو رایگان در انتظار 2 ماهه

مهدی ملکی 18 دی 1399 بدون دیدگاه
399 بازدید

اخیراً تایید شده است که بازی Outriders عنوان سوم شخص شوتر استودیو People Can Fly و Square Enix در تاریخ دیگری متنشر خواهد شد. استودیو یاد شده روی حساب توییتر خود تایید کرده است که بازی مذکور به جای عرضه در 2 فوریه سال جاری یا به عبارتی 14 بهمن‌ماه 1399 دو ماه دیرتر در تاریخ 1 آپریل سال جاری یا به عبارتی 12 فروردین 1400 منتشر خواهد شد.

این توسعه دهنده نام‌آشنا که کاربران زیادی را جذب ساخته‌های خود می‌کند، در توییتر به توضیح دلایل موجود پرداخته است:

ما این زمان اضافه را صرف بهینه‌سازی روی بازی و توسعه یک تجربه لذت‌بخش در هنگام عرضه خواهیم کرد. ما باور داریم که تجربه یک اثر جدید مثل Outriders پیش از عرضه برای بازیکنان ضروری است بنابراین شما می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا این بازی چیزی است که پیش‌خرید، خرید یا حتی تجربه کنید یا خیر.

با توجه به این توییت می‌توان متوجه شد که بازیکنان پیش از خرید بازی می‌توانند آن را به وسیله یک حالت دمو تجربه کنند. استودیو People Can Fly تایید کرده است که این دمو رایگان در تاریخ 25 فوریه سال جاری میلادی یا به عبارتی 7 اسفند‌ماه 1399 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

این دمو چندین ساعت ابتدایی بازی را شامل خواهد شد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا همه چهار کلاس مورد نظر و تمام ویژگی‌های حالت تک‌نفره و البته چندنفره را امتحان کنند. افزون بر این اشاره شده است که تمام پیشرفت کاربران از نسخه دمو به نسخه اصلی منتقل خواهد شد.

طی معرفی و تعیین زمان عرضه، این اولین باری نیست که این عنوان با تاخیر مواجه می‌شود. بازی مورد بحث ابتدا برای عرضه در تابستان سال 2020 میلادی در نظر گرفته شده بود که بعدتر تا تعطیلات و پس از آن نیز تا 14 بهمن‌ماه تاخیر خورد! بله، در حقیقت تنها Cyberpunk 2077 نیست که چنین کاری را در سابقه خود دارد! بازی یاد شده برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد؛ نسخه گوگل استادیا و کنسول‌های نسل پیشین نیز در نظر گرفته شده‌اند.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.