cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

بازی Cyberpunk 2077 از RTX Ray Tracing پشتیبانی می‌کند؛ اسکرین شات های جدید!

یحیی رحیمی 23 خرداد 1398 بدون دیدگاه
693 بازدید

یکی از مورد انتظار ترین بازی هایی که قرار است سال آینده میلادی منتشر شود، Cyberpunk 2077 است و مدتهاست که دنبال انتشار این بازی هستیم و فعلا به این زودی ها این اتفاق نخواهد افتاد. این بازی در ظاهر فوق العاده است و جلوه های بصری عجیبی در آن به کار رفته است. برای رسیدن به چنین تصویری نیز البته توسعه دهندگان از تمام امکانات خود استفاده کرده اند و باید بگوییم که این بازی نیز از قابلیت Ray Tracing یا پردازش پرتو پشتیبانی می کند.

کمپانی Nvidia نیز اعلام کرده است که بازی Cyberpunk 2077 از ویژگی Ray Tracing پشتیبانی می کند. این فناوری نور را به حالتی جدید رندر می کند و تقریبا بازتاب نور روی هر جسم متفاوت خواهد بود و به همین دلیل تصاویر تفاوت زیادی خواهند داشت. این فناوری پیشرفت بسیار بزرگی در زمینه گرافیک حساب می شود و بازی های مختلفی نیز تا به حال از آن پشتیبانی کرده اند و طرفداران نیز استقبال زیادی از آن کرده اند.

این فناوری در حال حاضر تنها روی کامپیوترهای شخصی آن هم با کارت گرافیک های جدید و قدرتمند در دسترس است و جالب است که نسل بعدی کنسول های بازی نیز از این فناوری پشتیبانی می کنند. به هر حال در کنار این اطلاعات، یک سری اسکرین شات ها نیز از Cyberpunk 2077 منتشر شده اند که دیدن آن‌ها کمک زیادی به درک بازی خواهد کرد.

علاوه بر اینها، استودیو CD Projekt RED در کنفرانس E3 2019 تریلر جدیدی را به ما نمایش داد و کمی از داستان و گیر و دار آن بیشتر فهمیدیم. همچینن می دانیم که ستاره سینما، کاینو ریوز، نیز در این بازی حضور دارد و یکی از شخصیت های اصلی نیز به شما می رود. قرار است که در 16 آوریل سال 2020، شاهد عرضه Cyberpunk 2077 برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.