battlefield-V-Marita
یحیی رحیمی

نقشه های جدید Battlefield V در کنار فصل پنجم بازی معرفی شدند

یحیی رحیمی 20 خرداد 1398 بدون دیدگاه
723 بازدید

دیشب کنفرانس EA Play در جریان بود و خبرهای متفاوتی از بازی هی مختلف دریافت کردیم. یکی از این بازی ها نیز Battlefield V بود و شاهد معرفی فصل پنجم این شوتر معروف بودیم. در کنار آن دو نقشه جدید نیز به نام های Marita و Al Sun Dan نیز معرفی شدند و یک تئاتر جنگ را در اقیانوس آرام نیز مشاهده کردیم.

نقشه ی Marita یک روستای کوهستانی را نشان می دهد که توسط نیروهای خودی کنترل می شود. شما باید در مقابل حمله نیروهای دشمن در این نقشه دفاع کنید و به آن‌ها اجازه ندهید که روستا را تسخیر کنند. این نقشه بیشتر حالت نزدیک را دارد و نبردهایی در فاصله نزدیک انجام می گیرند و در نوع خود سرگرم کننده است.

دومین نقشه نیز Al Sun Dan نام دارد و محیط عجیبی دارد. این نقشه نبردهایی با فاصله دور را در نظر گرفته است و باید از حملات زمینی و هوایی برای به زانو درآوردن دشمن استفاده کرد. یک سری کمپ ها در Al Sun Dan وجود دارند و البته دکل های مخابراتی و همچنین یک پایگاه هوایی نیز آماده شکار شما هستند.

فصل پنجم بازی Battlefield V نیز در صحنه هایی دیده شد و می توان گفت که تئاتر جنگی جدید در اقیانوس آرام شکل خواهد گرفت و شاهد حمله نیروهای آمریکایی به سربازان پادشاهی ژاپن و درگیری های دریایی هستیم. این بخش از بازی قطعا مخاطبین زیادی خواهد داشت و همچنین شروع فصل جدید نیز دو بخش داستانی جدید را در کنار سلاح ها و اتومبیل های جنگی جدید جشن خواهد گرفت.

Battlefield 5 season 5

از زمانی که Battlefield V در نوامبر سال پیش عرضه شد، آپدیت های مختلفی برای آن منتشر شده است و برای نمونه شاهد نقشه دریای مدیترانه بودیم که ماه گذشته به بازی اضافه شد. همچنین حالت بتل رویال نیز در ماه مارس اضافه شد و کمپانی DICE می خواهد هر چه در چنته دارد را برای بازیکنان رو کند. قرار است که نقشه Al Sun Dan در ماه ژوئیه اضافه شود و Marita نیز در ماه اوت. فصل پنجم نیز پاییز شروع به کار خواهد کرد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.