پیش‌فرض سایت

فیلم سینمایی Uncharted در دسامبر 2020 اکران خواهد شد

پیش‌فرض سایت 19 خرداد 1398 بدون دیدگاه
1,762 بازدید

چند وقت پیش اعلام شد که سونی یک استودیوی فیلم و تلویزیون با عنوان PlayStation Productions تأسیس کرده است تا بازی‌های ویدئویی موفق خود را وارد عرصه فیلم و تلویزیون کند. سونی اعلام کرد که در حال حاضر چندین پروژه در دست کار دارند که یکی از آن‌ها ظاهراً اقتباس تلویزیونی از بازی Twisted Metal است. پروژه دیگری که سونی به آن اشاره داشته است، تولید فیلم سینمایی بر اساس سری بازی‌های محبوب Uncharted خواهد بود.

برای مدتی حرف و حدیث‌هایی درباره تولید فیلم سینمایی با اقتباس از این فرنچایز انحصاری سونی وجود داشت، اما اکنون به نظر می‌رسد که این اتفاق بالأخره رخ خواهد داد. سونی تاریخ 18 دسامبر 2020 را برای اکران فیلم Uncharted تعیین کرده است. کارگردانی این فیلم به عهده دن تراچنبرگ (Dan Trachtenberg) خواهد بود که عنوان 10 Cloverfield Lane را در کارنامه دارد. تام هالند (Tom Holland) به عنوان ستاره فیلم آنچارتد به ایفای نقش نیتن دریک (Nathan Drake) خواهد پرداخت.

این اتفاق شاید در وهله اول عجیب به نظر برسد، اما ظاهراً این فیلم هدف اندک متفاوتی را قرار است دنبال کند و منطبق بر هیچ یک از داستان‌های بازی نخواهد بود. البته در عوض این فیلم به منزله پیشایندی برای سری بازی Uncharted خواهد بود و تام هالند در واقع نقش جوانی‌های نیتن دریک را بازی می‌کند.

دیدن این فیلم جالب خواهد بود، زیرا فیلم‌سازان مدت زمان زیادی است که از اقتباس از یک بازی ویدئویی بزرگ طفره می‌روند. فیلم اخیر کاراگاه پیکاچو نزدیک‌ترین نمونه است، اما این فیلم کمتر از حد انتظار ظاهر شد و آنچنان که باید نتوانست نظر منتقدان را به خود جلب کند. خواهیم دید که آیا سونی می‌تواند همان جادویی که Uncharted را به یک اثر ماندگار در میان بازی‌های ویدئویی بدل کرد، به روی پرده بزرگ سینما هم بیاورد یا خیر.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.