Assassins-Creed-Odyssey-The-Fate-of-Atlantis
یحیی رحیمی

شایعه: Assassin’s Creed Odyssey احتمالا ویژگی ساخت داستان را دریافت خواهد کرد

یحیی رحیمی 18 خرداد 1398 2 دیدگاه
1,191 بازدید

وقتی که صحبت به محتوای بعد از انتشار بازی ها می رسد، هیچ بازی بهتر از Assassin’s Creed Odyssey را نمی شود پیدا کرد. نه تنها این بازی تنوعی از آپدیت های مختلف برای رفع باگ ها و مشکلات را دریافت کرده است، مراحل مختلف در کنار چندین بسته الحاقی بزرگ را نیز شاهد هستیم که داستان بازی را بیش از پیش توسعه داده اند. به نظر می رسد که یوبی‌سافت تنها به این محتواها بسنده نکند و ویژگی های جدیدی را ارایه کند که دور از تصور تمام بازیکنان است.

وب سایت AccessTheAnimus که از وب سایت های پیرامون بازی Assassin’s Creed Odyssey است، موضوع جالبی را فاش کرده است و ما را از آزمایش ویژگی جدیدی که مربوط به جامعه بازی است آگاه کرده است. مدتی پیش بود که حالت ساخت داستان در وب سایت رسمی بازی وجود داشت و بعد از مدتی نیز حذف شد. به نظر شما ممکن است شاهد ابزاری برای داستان سازی و ساخت مراحل مورد نظر خودمان باشیم؟

از آنجایی که این وب سایت منبع معروفی نیست و همچنین نمی شود به آن اهتماد کرد، بعید است که چنین چیزی درست باشد. ممکن است که شاهد خبرهایی از بازی در کنفرانس E3 2019 باشیم. این کنفرانس چند روز آینده شروع به کار خواهد کرد. این وب سایت پیشنهاد کرده است که حتما مراسم یوبی‌سافت را نگاه کنیم و به نظر خبرهای جالبی برای طرفداران بازی Assassin’s Creed Odyssey وجود داشته باشد.

assassin's Creed odyssey

در توییت های منتشر شده، گفته شده است که E3 نزدیک است و این وب سایت نیز برای تست یک ابزار جالب برای بازی Assassin’s Creed Odyssey به استودیو بازی دعوت شده است. حساب کاربری Codex نیز گفته است که این ابزار همان حالت ساخت داستان است و با اضافه شدن آن، تمرکز بیشتری روی تصمیمات بازیکنان می شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    jjj

    مهمان

    سلام میشه بگید کی بسه ی االحاقی برای کامپیوتر کرک میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به jjj

      پشتیبانی

      سلام
      مشخص نیست ولی هر وقت کرک بشه قرار می گیره