یحیی رحیمی

بخش داستانی Far Cry 5 را در 10 دقیقه می‌توانید به پایان برسانید

یحیی رحیمی 4 فروردین 1397 بدون دیدگاه
2,015 بازدید

قبل از همه‌چیز، این مطلب به‌نوعی دارای اسپویل یا لوث شدن است و شاید با خواندن آن داستان بازی برایتان لوث شود. اگر یادتان باشد Far Cry 4 را می‌توانستید تنها در 20 دقیقه به پایان برسانید و این موضوع سومین پایان بازی را برای شما رقم می‌زد. برای این کار تنها کافی بود که میز غذا Pegan Min در ابتدا بازی را ترک نمی‌کردید و تا پایان یافتن غذای خود در آنجا می‌ماندید.

به نظر می‌رسد که این کار دوباره به Far Cry 5 حضور خواهد داشت و دوباره قادر به انجام چنین کاری خواهید بود. وب‌سایت Eurogamer امروز یک پایان جالب از بازی Far Cry 5 را منتشر کرده است که تنها 10 دقیقه طول خواهد کشید. البته نوعی که پایان می‌یابد کمی با بازی Far Cry 4 تفاوت دارد و توسعه‌دهندگان این دفعه کمی خلاقیت به خرج داده‌اند. ما چیزی در مورد آن نمی‌گوییم تا بازی برایتان خراب نشود اما اگر دوست دارید از قضیه سر دربیاورید؛ می‌توانید ویدیو منتشرشده در این زمینه را مشاهده کنید.

به یاد داشته باشید که این ویدیو داستان بازی را لو خواهد داد و درنتیجه اگر به دنبال سورپرایز شدن در هنگام تجربه بازی هستید از تماشای آن بپرهیزید. بازی 27 مارس یا سه‌شنبه این هفته منتشر خواهد شد و این اولین نسخه از بازی خواهد بود که داستانش در ایالات‌متحده جریان خواهد داشت. مکانیسم‌های بازی نیز کمی تغییر کرده است و ریز تراکنش‌ها نیز مانند دیگر بازی‌های یوبی‌سافت به آن اضافه‌شده‌اند. گفتنی است که Far Cry 5 برای کنسول‌های Xbox One، PS4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.