Death-Stranding
یحیی رحیمی

Cliff در Death Stranding به دلیل حضور میکلسن به یک سیگاری قهار تبدیل شده است

یحیی رحیمی 12 خرداد 1398 بدون دیدگاه
747 بازدید

هیدئو کوجیما مدت ها بود که هیچ اطلاعات خاصی از بازی Death Stranding را منتشر نمی کرد و هفته پیش اما بالاخره یک ویدیو درست و حسابی از آن بیرون داد و جزئیاتی از آن را نیز فهمیدیم. او اخیرا در حساب توییتر خود از داستانی جالب در مورد شخصیت Cliff که توسط Mads Mikkelsen مشهور بازی می شود، به اشتراک گذاشته است. به نظر می رسد که قرار نبود این شخصیت در ابتدا سیگاری باشد اما به دلیل وجود میکلسن، کوجیما تغییراتی در این مورد ایجاد می کند.

Death Stranding فوق العاده بازی جذابی است و همچنین ایده بسیار خلاقانه ای دارد و البته دلیل آن نیز وجود نابغه ای به نام هیدئو کوجیماست. او بارها کارهای عجیب و غریبی در بازی های خود کرده است و ابایی از تغییر و ایده های جدی ندارد. او اخیرا گفته است که میکلسن یک سیگاری قهار است و در بین استراحت های فیلم برداری نیز یک مرتب سیگار می کشیده است و این برای کوجیما بسیار عجیب بوده است.

کوجیما در توییت خود گفته است که اولین بار قرار نبود Cliff سیگاری باشد اما بعد از دیدن میکلسن، تصمیم گرفته که تغییراتی در متن ایجاد کند و او را به یک کاراکتر سیگاری قهار تبدیل کند که البته به جذابیت او افزوده است و می توان آن کاریزمای خاص میکلسن را در تریلر منتشر شده نیز مشاهده کرد. البته سیگار کشنده است اما در دستان میکلسن، واقعا جذابیت خاصی دارد.

mads mikkelsen smoke death stranding

شخصیت اصلی بازی که توسط Norman Reedus نیز بازی می شود، عشق موتور است و خود این بازیگر نیز همین شکلی است و جالب است اگر کوجیما فکری برای آن نیز کرده باشد. نسخه های مختلف Death Stranding نیز معرفی شده است و گران ترین آن‌ها نیز 200 دلار قیمت دارد که آیتم هایی مانند مجسمه پسربچه داخل بازی را به همراه دارد. قرار است Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر برای کنسول PS4 عرضه شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.