دانلود بازی Rule the Waves 3 برای PC
دانلود بازی Rule the Waves 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rule the Waves 3 برای PC

پارسی گیم 16 خرداد 1402 بدون دیدگاه
6,098 بازدید

دانلود بازی Rule the Waves 3 برای کامپیوتر

Rule the Waves 3 یک بازی ویدئویی جذاب است که بازیکنان را در کنترل نیروهای دریایی قرار می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد هیجان و پیچیدگی فرماندهی یک ناوگان را در دریاهای آزاد تجربه کنند. این بازی که توسط تیمی از استراتژیست‌های پرشور ساخته شده است، ترکیبی منحصر به فرد از دقت تاریخی، عمق استراتژیک و گیم پلی همه‌جانبه را ارائه می‌دهد و آن را برای طرف‌داران جنگ دریایی و بازی‌های استراتژیک به یک بازی ضروری تبدیل می‌کند. این بازی همچنین سومین قسمت از یک فرنچایز بزرگ و محبوب است. عمق استراتژیک Rule the Waves 3 واقعاً چشمگیر است. به عنوان یک بازیکن، شما با تصمیمات بی شماری روبرو خواهید شد که هر کدام عواقب گسترده‌ای دارند. پس بهتر است قوانین را مرور و مطالعه کنید.

یکی از ویژگی‌های برجسته Rule the Waves 3 توجه آن به جزئیات تاریخی است. این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، زمانی که رقابت‌های دریایی شدید و پیشرفت‌های تکنولوژیکی وجود داشت، به جای فرماندهان نیروی دریایی قدم بگذارند. از طراحی و ساخت کشتی‌های جنگی گرفته تا مدیریت بودجه و مذاکرات دیپلماتیک، همه جنبه‌های جنگ دریایی با دقت مدل‌سازی شده‌اند و تجربه‌ای اصیل و جذاب ایجاد می‌کنند. شما باید توسعه طرح‌های کشتی‌های جدید را با محدودیت‌های بودجه‌تان متعادل کنید، تحقیق کنید و فناوری‌های جدید را پیاده‌سازی کنید، برای ایجاد اتحاد یا برانگیختن درگیری‌ها وارد دیپلماسی شوید و در نهایت ناوگان خود را در نبردهای هیجان‌انگیز در برابر دشمنان مهیب فرماندهی کنید.

Rule the Waves 3 یک بازی استراتژیک دریایی استثنایی است که دقت تاریخی، عمق استراتژیک و گیم پلی فراگیر را ترکیب می‌کند. توجه دقیق آن به جزئیات، تصمیم گیری پیچیده، و توانایی شکل دادن به تاریخ نیروی دریایی، آن را به تجربه‌ای جذاب و رضایت بخش تبدیل کرده است. پس عاشقان استراتژی بهتر است تجربه این بازی را از دست ندهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Stellaris Galactic Paragons و Drone Swarm را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rule the Waves 3 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10, 11 (also works on 8.1 but not officially supported)
Processor: 1.2 GHz min, 2.4+ GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: No minimum requirement (no hardware video acceleration is required)
DirectX: Version 9.0

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Build Your Navy, from pre-Dreadnoughts to Aircraft Carriers and Missile Cruisers! Rule the Waves III is a simulation of naval ship design and construction, fleet management and naval warfare from 1890 to 1970. It will place you in the role of ‘Grand Admiral’ of a navy from the time when steam and iron dominated warship design up to the missile age. Rule the Waves III will let you design and build the ships of your navy, and lead them into battle when war erupts. You will guide your navy’s deployment, construction and operations during a period of great technological innovation and political tensions. While the game derives much of its technology and events from ‘actual’ history, you will find that you forge your own new history each and every time you play!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.