COD-Mobile
یحیی رحیمی

جزئیات حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Mobile مشخص شد

یحیی رحیمی 1 خرداد 1398 2 دیدگاه
1,741 بازدید

هفته گذشته بود که Activision از بازی Call of Duty: Mobile به صورت رسمی رونمایی کرد و اطلاعاتی از بخش های مختلف آن را دریافت کردیم. این بازی شباهت زیادی به برادر بزرگتر خود دارد و بخش های آنلاین آن گسترده و جذاب است. قبلا از حالت های کلاسیک مانند Team Deathmatch خبردار شدیم و حالا به تازگی جزئیات بخش زامبی و بتل رویال این بازی مشخص شده است.

Activision در جدیدترین پست خود در مورد حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Mobile صحبت کرده است و به نظر می رسد که مانند PUBG، صد بازیکن به مپ وارد می شوند و بقیه را هم بهتر از من بلدید! این اولین بار نیست که شاهد حالت بتل رویال در سری Call of Duty هستیم و اگر خبر داشته باشید، بازی Call of Duty Black Ops 4 نیز حالتی به نام Blackout دارد.

COD-Mobile

توسعه دهنده گفته است که می توان به صورت تکی، دو نفره و گروهی به بازی وارد شد و همچنین تعداد بازیکنان یک دست نیز 100 نفر است. همچنین قابلیت بازگردانی به بازی نیست وجود دارد و هم تیمی شما می تواند جان دوباره به پیکر گلوله خورده شما ببخشد. قابلیت انتخاب بین حالت اول شخص و سوم شخص نیز وجود دارد. همچنین مکان هایی از بازی های Modern Warfare 1 و Black Ops نیز دیده می شود.

برای نمونه Estate از بازی Modern Warfare 2 و همچنین Crash از Modern Warfare 1 و Launch از Black Ops 1. بزرگ ترین تغییر در حالت Blackout بازی Call of Duty: Mobile این است که می توان کلاس های مختلفی را آماده کرد و هر بار با آیتم های گوناگونی در بازی ظاهر شد. کمپانی Activision تصاویری از این بخش را نیز منتشر کرده است که می تواند اطلاعات بهتری را در اختیار شما قرار دهد.

فعالیت های اعلام شده در بازی عبارتند از انتخاب کلاس، فرود توسط چنتر نجات و جستجو و البته زنده ماندن. این رویه دقیقا در بازی های مشابه نیز دیده می شود. وسایل نقلیه از موتورسیکلت تا پهپاد در نظر گرفته شده اند و تقریبا همه چیز آماده مبارزه است. بازی واقعا خوب به نظر می رسد و باید دید که در عمل چگونه خواهد بود.

COD-Mobile

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    moji

    مهمان

    رایگان یا پولیه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    نیما

    مهمان

    حیف که بتل رویالش نقشش کوچیه و هنوز خیلی باید روش کار بشه ولی احتمالا چون بتاس اینجوریه درسته؟

    پاسخ دهید