rainbow six siege
یحیی رحیمی

رکورد تعداد بازیکنان Rainbow Six Siege شکسته شد؛ تغییرات جدید در راه است

یحیی رحیمی 5 اسفند 1398 بدون دیدگاه
424 بازدید

بازی Rainbow Six Siege در دسامبر سال 2015 عرضه شد و تا به حال بسته های الحاقی زیادی برای این بازی منتشر شده است و یوبی‌سافت نیز قول پشتیبانی از آن را تا چندین سال آینده داده است. این بازی یک مثال فوق العاده از موفقیت و تلاش است و حالا در اقدامی جدید، تعداد بازیکنان این بازی به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است.

Benji-Sales که به طور مداوم صنعت بازی های ویدیویی را مورد تحلیل و آنالیز قرار می دهد، آمار جدیدی از بازی Rainbow Six Siege ارایه داده است. بر اساس گزارش منتشر شده، تعداد بازیکنان آنلاین این عنوان مشهور به 180 هزار نفر رسیده است که در نوع خودش یک رکورد فوق العاده است. این آمار البته کاربران Uplay و کنسول را شامل نمی شود و بنابراین تعداد بازیکنان آنلاین این بازی از رقم اعلام شده بسیار بیشتر است.

آمار منتشر شده توسط خود استیم نیز نشان می دهد که تعداد بازیکنان آنلاین Rainbow Six Siege حدود 180,463 نفر بوده است که البته هنوز کمتر از تعداد بازیکنان بازی های رایگان Counter-Strike: Global Offensive با 900 هزار نفر و Dota 2 با 647 هزار نفر است. در این میان PUBG نیز حدود 590 هزار نفر بازیکن آنلاین داشته است و این عدد برای GTA V هم 228 هزار نفر بوده است.

توسعه دهندگان بازی اخیرا یک سیستم جدید در بازی به کار برده اند. با استفاده از این سیستم دیگر مواد منفجره تحت تاثیر اشیاء قرار نمی گیرند و برای نمونه پرتاب یک نارنجک تاثیر بیشتری نسبت به قبل خواهد داشت. این کار برای واقعی نشان دادن تاثیر مواد منفجره در بازی بوده است و شاید به چشم شما کوچک باشد اما تغییر بزرگی است و نتیجه آن را به زودی خواهید دید.

اخیرا یوبی‌سافت تصمیم به اصلاح بسیاری از بخش های بازی Rainbow Six Siege گرفته است و برای نمونه قرار است اپراتورها نیز اصلاحاتی را شاهد باشند. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.