THQ-Nordic
یحیی رحیمی

کمپانی THQ Nordic دوبازی معرفی نشده برای E3 2019 در دست دارد

یحیی رحیمی 29 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
498 بازدید

E3 از رگ گردن نیز به ما نزدیک تر است و همیشه بازی های فوق العاده و بزرگ را در این رویداد جهانی دیده ایم. قرار است که امسال نیز سورپرایزهای زیادی همراه ما باشد. دیروز از نقشه غرفه کمپانی های بزرگ رونمایی شد و در این بین نیز شگفتی هایی را شاهد بودیم. کمپانی THQ Nordic نیز از جایگاه غرفه و کنفرانس خود پرده برداشته است و حالا می دانیم که دو بازی معرفی نشده منتظر شروع E3 هستند!

به نظر می رسد که این دو بازی هر یک از استدیوهای جداگانه ای باشند و البته ممکن است که نسخه ریمستر شده بازی های قدیمی این کمپانی نیز باشند. برای نمونه سری بازی های Red Faction و Darksiders خوراک ریمستر شدن هستند و قطعا دوباره افراد زیادی را به سمت خود خواهند کشید. در پایین می توانید برنامه THQ Nordic را برای E3 2019 مشاهده کنید.

THQ-Nordic-Floor

در تصویر می توان 2 بازی را مشاهده کرد که هردوی آن‌ها نیز معرفی نشده برچسب زده شده اند. در مورد یکی از آن‌ها نوشته شده است که نسخه جدیدی از یک فرانچایز محبوب است و در مورد دیگری نیز گفته شده که شاهد بازگشت یک بازی و فرانچایز فوق العاده خواهیم بود. به نظر می رسد اولی یک نسخه جدید و دومی یک ریسمتر باشد. هر چه هست باید تا E3 منتظر ماند و دید که این کمپانی چه در چنته دارد.

THQ Nordic تا به حال فرانچایزهای زیادی را توسعه داده است و همچنین همیشه دنبال بازی های خلاقانه و کمی عجیب و غریب رفته است. یکی از این فرانچایزهای محبوب نیز TimeSplitters است که بسیاری از بازیکنان سالهاست آرزوی بازگشت آن را می کنند. کمتر از یک ماه تا E3 2019 مانده است و با توجه به عدم حضور سونی، باید دید که امسال چه در پیش خواهیم داشت. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.