E3
علی رحمانیان

مراسم حضوری E3 2021 لغو شد

علی رحمانیان 10 اسفند 1399 بدون دیدگاه
340 بازدید

مراسم E3 همیشه یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین رویدادهای دنیای بازی‌های ویدئویی بوده ولی متأسفانه طی دو سال اخیر روزهای خوبی را سپری نکرده است. بر اساس بیانیه‌ای که هیئت‌مدیره‌ی سازمان توسعه‌ی گردشگری لس‌آنجلس در سایت Resetera منتشر کرده، مراسم E3 در لیست رویدادهای لغو شده‌ی امسال قرار داده‌شده است که البته تعجبی هم ندارد. مراسم E3 در سال گذشته هم به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو گردید و تلاش ESA هم برای آنلاین برگزار کردن آن بی‌نتیجه ماند. در اوایل سال جاری بود که ESA این بیانیه را اعلام کرد:

ما در حال تغییر شیوه‌ی برگزاری مراسم E3 برای امسال هستیم و به‌زودی اعلام می‌کنیم که چگونه می‌خواهیم جامعه‌ی جهانی بازی‌های ویدئویی را دورهم جمع کنیم. ولی هنوز اطلاعات دقیقی از شیوه‌ی برگزاری این مراسم اعلام‌نشده است.

این‌گونه که پیداست ESA دارد تمام تلاش خودش را می‌کند که رویداد E3 امسال علی‌رغم شرایط موجود برگزار شود چون در مدت غیاب این مراسم، خیلی از کمپانی‌های بزرگ صنعت گیم مثل Ubisoft و Bethesda تصمیم گرفتند که رویداد اختصاصی خودشان را برای معرفی بازی‌های جدید برگزار کنند تا این‌گونه مجبور به پرداخت هزینه‌ی اضافی نباشند، همان‌طور که می‌دانید معرفی کنسول‌های نسل نهم هم برخلاف گذشته در جریان مراسم E3 انجام نشد و این موارد اصلاً به نفع این رویداد و برگزارکنندگان آن نیست.

به‌هرحال مشخص است که مراسم E3 را امسال هم به‌صورت حضوری نخواهیم داشت ولی اینکه اصلاً تشکیل بشود یا چگونه برگزار گردد، هنوز مشخص نیست، ولی به‌احتمال‌زیاد مانند خیلی از رویدادهای دیگر به‌صورت دیجیتالی و آنلاین برگزار خواهد شد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.