Sony-Microsoft
یحیی رحیمی

همکاری سونی و مایکروسافت در زمینه استریم محتوا و سرویس های ابری

یحیی رحیمی 27 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
632 بازدید

امروز سونی و مایکروسافت برای سورپرایز کردن همه، دست به کار عجیبی زدند و همکاری خود را در زمینه سرویس های استریم بازی اعلام کردند. این دو کمپانی اغلب رقیب هم حساب می شوند و میان طرفدارانشان نیز جدالی همیشگی برقرار است اما این باعث نشده که سونی از سرویس های ابری مایکروسافت استفاده نکند و همان طور که می دانید، آینده متعلق به استریم بازی از طریق فضای ابری است.

مایکروسافت در وب سایت خود از این همکاری جدید خبر داده است و گفته است که آن‌ها به توسعه جواب هایی برای آینده فضای ابری و به خصوص مایکروسافت آژور به منظور پشتیبانی از بازی های سونی و سرویس های استریم محتوا خواهند پرداخت. این به معنی آن است که سونی به دیتاسنترهای مایکروسافت آژور به منظور استریم بازی های خود دسترسی خواهد داشت.

در ادامه گفته شده است که هدف این همکاری، ارایه یک تجربه مناسب برای مشتریان جهانی است. این همکاری تنها به زمینه استریم بازی و محتوا خلاصه نمی شود و قرار است که این دو در زمینه هوش مصنوعی نیز همکاری نزدیکی داشته باشند. ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، در این مورد گفته است:

Satya Nadellaسونی همیشه یک رهبر بزرگ در زمینه سرگرمی و فناوری بوده است و همکاری که امروز ما با یکدیگر برقرار کردیم، بر اساس تاریخی از خلاقیت و نوآوری های این کمپانی است. همکاری ما قدرت آژور و همچنین هوش مصنوعی آژور را در اختیار سونی قرار می دهد تا آن‌ها بتوانند تجربه های جدیدی از بازی و سرگرمی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

رئیس Xbox نیز در حساب توییتر خود از همکاری ایجاد شده استقبال کرده است و امیدوار است که این همکاری جدید بتواند به اهداف هر دو کمپانی و رضایت بازیکنان در سراسر جهان منجر شود. هنوز برای فهمیدن جزئیات کامل این همکاری زود است و تنها می دانیم که این دو کمپانی به شدت می خواهند به زمینه استریم بازی وارد شوند. مایکروسافت سرمایه گذاری عجیبی روی سرویس های ابری کرده است و همین باعث می شود هر کمپانی را سمت خود بکشاند.

باید دید که گوگل چه حسی در مورد این خبر خواهد داشت و چه بر سر پلتفرم Stadia خواهد آمد. رقبای جدی برای این پلتفرم در حال آماده سازی هستند و آینده متعلق به آن‌هاست. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.