Detroit-Beyond-Heavy-rain
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار نسخه PC بازی های Beyond: Two Souls و Heavy Rain اعلام شد

یحیی رحیمی 27 اردیبهشت 1398 6 دیدگاه
2,311 بازدید

مدتی پیش بود که استدیو Quantic Dream از انتشار بازی های Detroit: Become Human، Heavy Rain و Beyond: Two Souls برای PC خبر داد. این بازی ها قرار بود که تنها روی Epic Games Store منتشر شوند و حتی مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای آن‌ها نیز منتشر شده بود. حالا امروز تاریخ عرضه و جزئیات نسخه دمو این سه بازی نیز مشخص شده است!

هر سه این بازی در یک زمان مشخص منتشر نخواهند شد و هر کدام در طول سال جاری و به ترتیب عرضه می شوند. اولین بازی که سر و کله اش پیدا می شود نیز Heavy Rain است و این بازی ماه آینده در تاریخ 24 ژوئن یا 3 تیر به بازارها عرضه خواهد شد. Beyond: Two Souls دومین بازی است که در این میان به پلتفرم PC کوچ می کند و 5 مرداد قادر به تجربه آن خواهید بود.

مهم ترین بازی در این میان Detroit: Become Human است و استدیو Quantic Dream هنوز تاریخ مشخصی برای این بازی اعلام نکرده است و تنها گفته است که این بازی در پاییز امسال منتشر خواهد شد. ممکن است هنوز فرایند پورت کردن بازی برای PC تمام نشده باشد و البته لازم نیست زیاد هم منتظر ماند. علاوه بر تاریخ عرضه، هر سه این بازی ها نسخه هایی دمو نیز دریافت خواهند کرد.

نسخه دمو بازی Heavy Rain هفته آینده و 24 مه عرضه خواهد شد و این در حالی است که نسخه دمو Beyond: Two Souls نیز در تاریخ 27 ژوئن به بازارها راه پیدا خواهد کرد. در مورد Detroit: Become Human نیز هنوز خبری نداریم و تنها می دانیم که نسخه دموی آن در تابستان امسال عرضه خواهد شد. همچنین تمام این سه بازی نیز از امروز برای پیش خرید در فروشگاه Epic Games در دسترس هستند.

انتشار این انحصاری های PS4 برای PC بسیار هیجان انگیز است و شخصا هیجان زیادی برای انتشار Detroit: Become Human روی PC دارم. شما چطور؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    سلام بازی heavy rain کرک نشد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Amir

      مدیر سایت

      سلام
      هنوز خیر

  • Avatar

    mahshid

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    میشه لینک دانلود heavy rain رو برای پیسی قرار بدید تو سایتتون؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mahshid

      پشتیبانی

      سلام
      بلافاصله بعد از کرک شدن در سایت قرار میگیرد

  • Avatar

    Diba

    مهمان

    وااااااااااااااااااااااااااای بی صبرااااااااااااااااااااااااااااانه منتظرم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    احمد

    مهمان

    کوانتیک دریم شرکت مورد علاقه من عاشقشم از فارنهایت که انقلابی بود واسه خودش با انیمیشن های جالب و موسیقی و اتمسفر وحشتناک جذابش . بی نهایت منتظره این بازیهام بخصوص بیوند که دو بار تو پلی استیشن ۳ تمومش کردم ولی باز منتظرشم . دم فرانسوی ها گرم

    پاسخ دهید